English

سیدجلال حسینی:

امسال شرایط ما در پرسپولیس سخت است/ کنار کادر می‌مانم که تجربیاتم بیشتر شود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک سال دیگر قرارداد دارم و کنار پرسپولیس هستم و امیدوارم کمک کنم، امسال شرایط ما در پرسپولیس سخت است.

امسال شرایط ما در پرسپولیس سخت است/ کنار کادر می‌مانم که تجربیاتم بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید جلال حسینی در حاشیه مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا درباره اینکه آیا در باشگاه پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: یک سال دیگر قرارداد دارم و کنار پرسپولیس هستم و امیدوارم کمک کنم. امسال شرایط ما در پرسپولیس سخت است. ما پارسال در لیگ و حذفی قهرمان شدیم و امسال شرایط سخت‌تری داریم.

حسینی درباره قانون سقف قراردادها هم گفت: این موضوع اجرایی نیست و یک موضوع الکی است.

او درباره کلاس مربیگری درجه B آسیا نیز گفت: این دوره از دوره‌های قبلی خیلی بهتر بود و نسبت به دوره‌های قبل چیزهای جدیدی یاد گرفتیم. مربیگری با بازیگری متفاوت است. همه کارها سخت است. در فوتبال هر کاری باشد سخت است. در دوره بازیگری همه تمرکز من فوتبال بود و الان هم اگر قرار باشد مربیگری کنم همه تمرکز خودم را می‌گذارم تا کارها را درست انجام بدهم.

او درباره اینکه با توجه به قانون جدید لیگ برتر مربیان با درجه مربیگری B نمی‌توانند روی نیمکت بنشینند هم گفت: درست است! اگر قانون چنین بگوید روی نیمکت نمی‌نشینم. کنار کادر می‌مانم که تجربیاتم بیشتر شود تا بتوانم در آینده مدرک A را بگیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه