English

اولتیماتوم پاری‌سن‌ژرمن به امباپه!

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با تأکید بر موضع مشخص خود در قبال امباپه برای او ضرب‌الاجل تعیین کرده‌اند.

اولتیماتوم پاری‌سن‌ژرمن به امباپه!

به گزارش خبرگزاری موج، کیلیان امباپه که اخیراً اعلام کرد در پایان قرارداد فعلی‌اش که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد، قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد، با وجود اینکه روی ماندنش در PSG تا پایان قرارداد فعلی‌اش تأکید دارد، ممکن است در این تابستان از جمع پاریسی‌ها جدا شود. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دو، سه هفته به امباپه وقت داده‌اند تا جواب قطعی در خصوص تصمیمش برای آینده حرفه‌ای‌اش را بدهد. مدیران و مالکان قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مورد ستاره فرانسوی خود موضع مشخصی دارند؛ اینکه یا کیلیان قراردادش را تمدید می‌کند یا در همین تابستان از جمع پاریسی‌ها جدا شود و این را به اطلاع مدیر برنامه‌های این بازیکن هم رسانده‌اند.

در سوی دیگر سران باشگاه رئال مادرید که تابستان گذشته تلاشی نافرجام در جذب امباپه 24 ساله داشتند، حالا امیدوار هستند که بتوانند در این تابستان این انتقال را عملی کنند. شبکه رادیویی «کادنا سر» گزارش داد؛ در صورتی که رئال مادرید در این تابستان نتواند ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرد، فعالیت آنها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بسته می‌شود. روزنامه مادریدی «مارکا» اما گزارش داد؛ در صورتی که پیوستن امباپه به رئال در این تابستان محقق نشود، باشگاه مادریدی جذب یک مهاجم ارزان قیمت دیگر را در دستور کار خواهد شد، این در حالی است که اخیراً خوسلوی 33 ساله را از اسپانیول قرض گرفت و به خط حمله‌اش اضافه کرد.

برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا هم گزارش داد؛ پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست امباپه را به رقمی کمتر از 200 میلیون یورو بفروشد و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم نمی‌خواهد این بار اجازه دهد این ستاره فرانسوی از دستش در برود.

امباپه که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 180 میلیون یورو تخمین زده شده است، تاکنون در 260 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و با 212 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه