English

یوزهای جوان ایران نایب قهرمان غرب آسیا شدند

تقابل تیم‌های ملی امید ایران و عراق با ضربات پنالتی در فینال غرب آسیا با قهرمانی عراقی‌ها به پایان رسید.

یوزهای جوان ایران نایب قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری موج، دو تیم ملی امید ایران و امید عراق در مسابقات فینال زیر ۲۳ سال غرب آسیا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المدینه بغداد به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

این دیدار در ضربات پنالتی با برتری ۵ بر ۴ تیم عراق به پایان رسید تا شاگردان راضی شنیشل قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا را به دست آورند.

در دقیقه ۳۱ سانتر یاسین سلمانی از روی ضربه کرنر با ضربه سر بازیکنان تیم ملی به حسین گودرزی رسید و ضربه این بازیکن در ازدحام محوطه جریمه به تور دروازه عراق چسبید تا شاگردان عنایتی از حریف خود پیش بی‌افتند.

در ادامه عراق برای جبران گل خورده روی دروازه ایران فشار آورد تا این‌که در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول عبدالله حسین لاوند پس از واکنش خالدآبادی روی ضربه ریباند گل تساوی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم دو تیم در چند موقعیت تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما موفق نشدند دروازه یکدیگر را باز کنند تا بازی با تساوی به پایان برسد و به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی یاسین سلمانی، سعید ایرانخواه، محمد قربانی و مهدی هاشم نژاد توانستند دروازه عراق را باز کنند اما سامان فلاح ضربه پنالتی‌اش را هدر داد. در مقابل عراق همه پنالتی‌هایش را تبدیل به گل کرد تا با پیروزی ۵ بر ۴ به قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه