English

ثبت رکورد تاریخی؛

پرسپولیس از امتیاز ۱۲۰۰ در لیگ برتر ایران گذشت

قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر ایران با عبور از امتیاز ۱۲۰۰ در تاریخ این رقابت ها همراه شد.

پرسپولیس از امتیاز ۱۲۰۰ در لیگ برتر ایران گذشت

به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که علیرضا بیرانوند توانست رکورد زمانی رسیدن به ۱۰۰ کلین‌شیت را در فوتبال ایران بهبود ببخشد، بهترین عملکرد دفاعی خود را در ۲۲ دوره مسابقات لیگ خلیج فارس رقم زدند.

پرسپولیس در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته و در مجوع ۶۷۲ مسابقه را به انجام رسانده است. مزیت این فصل رقابت سرخ‌ها این بود که بهترین عملکرد دفاعی خود در تمام ادوار را با دریافت ۱۳ گل رقم زدند. حد نصاب قبلی ۱۴ گل دریافتی در لیگ ۱۶ تیمی بود که مربوط به فصل شانزدهم و اولین قهرمانی از سری قهرمانی‌های گلات، با هدایت برانکو ایوانکوویچ می‌شد. او در آخرین فصل حضورش به بهبود این حدنصاب نزدیک شد ولی در نهایت این اتفاق در فصلی که گذشت تحت هدایت یحیی گل‌محمدی روی داد. در حال حاضر مجموع گل‌های خورده پرسپولیس در لیگ برتر به عدد ۶۰۰ و عدد گل‌های زده به ۹۵۹ رسیده است. آن‌ها همچنین در مسابقه ماقبل پایانی لیگ بیست و دوم و در بازی با گل‌گهر سیرجان از مرز ۱۲۰۰ امتیاز گذشتند.

سرخپوشان ایران با ۳۳۲ پیروزی، ۲۰۸ تساوی و ۱۳۲ باخت، یک‌هزار و ۲۰۴ امتیاز را تا کنون به دست آورده‌اند. البته این عدد امتیازات دریافتی را بیان می‌کند و جدای از ۱۳ امتیاز کسر شده در سه دوره رقابت‌ها به دلیل احکام انضباطی فیفا و احکام انضباطی فدراسیون فوتبال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه