English

ساپینتو برای ماندن در استقلال فقط دو روز وقت دارد

سرپرست مدیرعاملی استقلال از فرصت ۴۸ ساعته برای تعیین تکلیف وضعیت ساپینتو برای ماندن در استقلال خبر داد.

ساپینتو برای ماندن در استقلال فقط دو روز وقت دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که روز گذشته جلسه‌ای را با مدیر برنامه ساپینتو برگزار کرده است.

مدیربرنامه ساپینتو به باشگاه اعلام کرده تا ۴۸ ساعت آینده این مربی درباره حضور در این باشگاه برای فصل آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

کریمی اعلام کرد در صورتی که ساپینتو تا دو روز آینده تصمیم گیری نکند سرمربی استقلال روز پنجشنبه با کارگروهی که مشخص شده معرفی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

صدای استقلال از محرومیت ۴ ماهه ساپینتو درآمد

بوی جدایی ساپینتو به مشام می‌رسد

 

استقلال و ساپینتو برای ادامه همکاری برای دومین سال نیازمند توافق دوباره هستند. کریمی چندی قبل اعلام کرده بود که ساپینتو خواهان مبلغی از استقلال شده که می‌تواند تکرار ماجرای استراماچونی در این تیم باشد.

کریمی بعد از شکست در داربی و از دست دادن جام حذفی درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفته بود: هفته پیش با وکیل ساپینتو جلسه‌ای در رابطه با تمدید قرارداد گذاشتیم. در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که برای فصل جدید باید ۷۲۰ هزار یورو به او پرداخت کنیم. مبلغ قرارداد را بالاتر برده بودند و مبالغی خواستند که من بخاطر منافع باشگاه قبول نکردم. آماده تمدید بودیم ولی مبالغ را بالا برده‌اند. وقتی که به ایران آمدند قراردادی به ارزش ۶۲۰ هزار یورو با یوروی ۳۰ هزار تومانی بستند اما الان با یورو ۶۰ هزار تومانی مبلغ را بالا برده‌اند که من اگر قبول می‌کردم یک استراماچونی دیگر برای باشگاه ایجاد می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه