English

بنزما هم چمدانش را به سمت عربستان بست!

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد در پایان فصل به یک باشگاه عربستانی ملحق شود.

بنزما هم چمدانش را به سمت عربستان بست!

به گزارش خبرگزاری موج، قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود. 

مدیران رئال مادرید از تمدید قرارداد این بازیکن بسیار مطمئن به نظر می‌رسیدند اما ارائه پیشنهاد از سوی عربستان باعث شد که همه چیز تغییر کند و شانس جدایی او از رئال بسیار بیشتر از ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو باشد. 

در حالی که در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره تردید این مهاجم فرانسوی برای ادامه حضورش در رئال به گوش می‌رسید، حالا فوت مرکاتو خبر داده که بنزما تصمیم نهایی‎‌اش را گرفته و به مدیران رئال هم اطلاع داده که قصد دارد به عربستان برود. 

این خبر خوبی برای رئال و برای کارلو آنچلوتی نیست که ستاره و نقطه قوت خط حمله تیم‌شان را از دست بدهند اما پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها باعث شده که این بازیکن به صورت جدی وسوسه شود. 

گفته می‌شود پیشنهاد ارائه شده به بنزما دریافت سالانه 200 میلیون یورو دستمزد و بستن قراردادی دو ساله با فرصت تبدیل شدن به سفیر عربستان سعودی برای میزبانی از جام جهانی 2030 است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی