English

ترکیب استقلال در جام حذفی مشخص شد/ آبی‌ها بدون سوپرایز برای انتقام آمده‌اند

ترکیب استقلال برای دیدار حساس فینال جام حذفی اعلام شد که در این دیدار سورپرایز خاصی برای انتقام و تصاحب جام به مصاف پرسپولیس می روند.

ترکیب استقلال در جام حذفی مشخص شد/ آبی‌ها بدون سوپرایز برای انتقام آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، آخرین دیدار باقیمانده از فصل 1401 – 1402 فوتبال ایران، امروز برگزار می شود. پرسپولیس که عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، در پی دبل است تا به صورت اتوماتیک سوپرجام را هم برنده شود و در سمت مقابل نیز استقلال برای جلوگیری از افزایش افتخارات رقیب سنتی، در پی کسب قهرمانی است.

ریکاردو ساپینتو برای این بازی با چندین بازیکن مصدوم و محروم مواجه شده است. او مهدی پور را به دلیل 2 کارته شدن و یامگا را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد، رباط صلیبی رضا میرزایی نیز در بازی با تراکتور پاره شد و عارف غلامی نیز نمی تواند از ابتدا بازی کند اما روی نیمکت حضور دارد.

سیدحسین حسینی که در این فصل کاپ قهرمانی سوپرجام را بالای سر برد، امروز نیز می خواهد دومین عنوان قهرمانی خود به عنوان کاپیتان استقلال کسب کند. او از ابتدا به میدان می رود و استقلالی ها امید زیادی به درخشش و کلین شیت تو دارند. حسینی هرگز در جریان بازی پرسپولیس را شکست نداده و شاید امروز زمان شکستن این طلسم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه