English

دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی / پرسپولیس عطش جام دارد

با برد ۳ بر ۱ پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی، حالا ورزشگاه آزادی ۱۰ خردادماه میزبان دربی ۱۰۱ سرخ آبی ها برای کسب کاپ جام حذفی خواهد بود.

دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی / پرسپولیس عطش جام دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با پیروزی ۳ بر ۱ پرسپولیس مقابل هوادار امروز تکلیف فینالیست‌های جام حذفی ۱۴۰۲ مشخص شد و در ۱۰ خرداد ماه قرار است در دربی ۱۰۱، استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

دربی صدم برای استقلالی‌ها پر از اندوه و ناکامی بود. صدر جدول از دست رفت، رکورد پیشتازی در بردهای تاریخ دیگر برای آنها نیست، روند پیروزی‌های پیاپی در این هفته‌ها متوقف شد و برای نخستین بار در نیم فصل دوم، این تیم از گلزنی در یک مسابقه عاجز ماند. شکست مقابل رقیب دیرینه، همواره تبعات روحی و روانی زیادی را به تیم بازنده القا کرد. 

تیم ساپینتو با نمایش‌های مهیج چندماه اخیر، روی کاغذ شانس زیادی برای برد مقابل پرسپولیس داشت و احتمالا همین موضوع هم سبب شد وقتی که در کنفرانس قبل از بازی از سرمربی پرتغالی پرسیدند اگر تیمش دربی را واگذار کند پلن ادامه راهش چه خواهد بود، گفت که برای او «اگر» وجود ندارد و استقلال قطعا برنده می‌شود اما مشخص شد فوتبال دایره واژگان خودش را دارد و احتمالات، قطعا در آن جای دارند؛ نه مثل فرهنگ لغات ساپینتو که احتمالا به چند کلمه محدود است!  

در آن سوی میدان پرسپولیس با فرم خوبی وارد دربی تهران شد. این تیم پس از شکست برابر سپاهان سه پیروزی پیاپی به دست آورد و در چنین حال و هوایی به معرکه شهرآورد گام گذاشت. به نظر می‌رسد فوتبال غیرقابل دفاع سرخ‌ها برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی که با گل ثانیه‌های پایانی میهمان به یک شکست تلخ انجامید، یحیی گل‌محمدی را تکان داد.

 

بیشتر بخوانید:

هوادار ۱ _ پرسپولیس ۳

گل سوم پرسپولیس به هوادار توسط عیسی آل کثیر + فیلم

گل دوم پرسپولیس به هوادار توسط وحید امیری + فیلم

گل اول پرسپولیس به هوادار توسط گولسیانی + فیلم

گل اول هوادار به پرسپولیس توسط بابک مرادی + فیلم

 

سرمربی پرسپولیس پس از آن مسابقه، از عادت دیرینه‌اش مبنی بر بازی با دو هافبک دفاعی دست کشید و رو به فوتبال هجومی آورد. یحیی در مصاف با سه تیم مس رفسنجان، ملوان و مس کرمان تنها از یک هافبک دفاعی استفاده کرد که نتیجه این تغییر سیستم، کسب سه پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بود و در نهایت این پرسپولیس بود که قهرمان لیگ برتر شد.

در نهایت با تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ و کمیته مسابقات ، مسابقه فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود این بار فینالیست ها استقلال و پرسپولیس هستند و باید دید استقلال با پیروزی می تواند یک تیر و دو نشان کرده و هم انتقام باخت دربی صد را گرفته و هم جام به دست به باشگاه برگردد و یا پرسپولیس سیری ناپذیر از دروی جام های کشور کلکسیون جام هایش را مثل زمان برانکو با دو جام تکمیل تر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه