English

پرسپولیس با ترکیب قهرمان به نیمه نهایی حذفی می رود

پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی قبلی در پی صعود به فینال جام حذفی است.

پرسپولیس با ترکیب قهرمان به نیمه نهایی حذفی می رود

به گزارش خبرگزاری موج، امروز در ورزشگاه دستگردی، هوادار در نیمه نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است. سرخ‌ها پس از قهرمانی در لیگ در پی دبل قهرمانی با فتح جام حذفی هستند. این تیم ابتدا باید هوادار را از پیش رو بردارد تا دربی تاریخی پایتخت در فینال شکل بگیرد.

در چارچوب دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. برخلاف لیگ سرخ‌ها تا اینجا در جام حذفی کلین شیت نداشته‌اند و بیرو در پی این است که برای نوزدهمین بار در این فصل و نخستین بار در جام حذفی دروازه خود را بسته نگه دارد.

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاع سرخ‌ها را تشکیل می‌دهند. دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست و علی نعمتی مدافع چپ سرخ‌ها است. میلاد سرلک تک هافبک دفاعی پرسپولیس است و سروش رفیعی نیز هافبک تهاجمی قرمزها در ترکیب است.

سعید صادقی و مهدی ترابی که این روزها در آماده‌ترین فرم خود قرار دارند دو وینگر پرسپولیس هستند. در خط حمله نیز وحید امیری به عنوان مهاجم سایه کار می‌کند و عیسی آل‌کثیر فوروارد هدف قرمزپوشان است.

نکته مهم اینکه هفت بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس، در خطر محرومیت از دربی احتمالی در فینال قرار دارند و در صورت دریافت کارت و صعود پرسپولیس از بازی بعدی محروم خواهند بود.

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی بازیکنان تک کارته ترکیب پرسپولیس هستند و سینا اسدبیگی نیمکت نشین نیز در خطر محرومیت قرار دارد.

یحیی به ترکیب برنده خود که با آن به صدر جدول و قهرمانی لیگ رسید دست نزده و امیدوار به قهرمانی با همین ترکیب در جام حذفی است.

 

ترکیب پرسپولیس برابر هوادار:

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی