English

کارلو آنچلوتی اولین خرید تابستانی رئال را اعلام کرد

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی ۲ بر یک برابر رایو وایکانو از نخستین خرید تابستانی تیمش رونمایی کرد.

کارلو آنچلوتی اولین خرید تابستانی رئال را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید در هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا توانست با نتیجه ۲ بر یک برابر رایو وایکانو به پیروزی دست پیدا کند. رئال مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد و با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید دوباره به رده دوم جدول رده بندی برگشت.

کارلو آنچلوتی بعد از بازی از نخستین خرید تابستانی تیمش خبر داد. این مربی ایتالیایی گفت: فران گارسیا فصل بعد با ما خواهد بود. او انرژی بسیار بالایی دارد و در  کار کردن با توپ بسیار خوب است. گارسیا بازیکن خوبی است و می تواند به ما کمک کند.

گارسیای ۲۳ ساله بازیکن رئال مادرید بود که در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به صورت قرضی راهی رایو وایکانو شد و بعد از آن قرارداد او قطعی شد. رئال توانست از بند بازگشت این بازیکن استفاده کند و تنها با ۵ میلیون یورو او را دوباره به تیم برگرداند.

آنچلوتی درباره وضعیت وینیسیوس نیز گفت: حال وینیسیوس خوب است. در این روزها به خوبی از او حمایت شد. هم‌تیمی‌های وینیسیوس به او بسیار نزدیک هستند و رودریگو هم بعد از گلزنی به او اشاره کرد. انتظار دارم که چنین رفتارهایی دیگر تکرار نشود. به خوبی در این زمینه اطلاع رسانی شد و امیدوار هستیم که دیگر با چنین رفتارهای مواجه نشویم.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بنزما هم گفت: او کمی احساس درد داشت اما چیز خاصی نبود و به بازی ادامه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه