English

ماجرای اختلاف گل‌محمدی و مهدوی‌کیا چیست؟

ماجرای خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال تا مدت‌ها به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده بود.

ماجرای اختلاف گل‌محمدی و مهدوی‌کیا چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از تلخ‌ترین خداحافظی‌ها مربوط به خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. مهدی در دوره اول حضور یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس و در بازی فینال جام حذفی قرار بود از فوتبال خداحافظی کند. خداحافظی که قرار بود خیلی باشکوه و البته با بالا بردن جام قهرمانی همراه باشد ولی اتفاقات طور دیگری رقم خورد تا این ماجرا تبدیل به غم و اندوه شود.

پرسپولیس دو بار از حریف پیش افتاد و فاصله‌ای با بردن جام قهرمانی نداشت اما هر دو بار این سپاهانی‌ها بودند که به بازی برگشتند و نهایتا در ورزشگاه آزادی و در روزی که مهدی مهدوی‌کیا فقط ۵ دقیقه در زمین حضور داشت، میزبانشان را شکست دادند و قهرمان جام حذفی شدند تا یکی از تلخ‌ترین روزهای مربی‌گری یحیی گل‌محمدی رقم بخورد. این ماجرا و خداحافظی غریبانه مهدوی‌کیا باعث شد تا یحیی به‌شدت تحت فشار قرار بگیرد و محبوبیتش بین هواداران پرسپولیس کم شود.

رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس در خصوص این ماجرا و این‌که چرا مهدوی‌کیا نتوانست خیلی بازی کند و همچنین رابطه او با یحیی گل‌محمدی، این‌طور توضیح می‌دهد: گل‌محمدی مهدوی‌کیا را نمی‌خواست. او چون بازیکن بزرگی بود، پیش‌دستی کرد و رفت. قبل این که به ما بگوید این تصمیم را گرفت و اشک مردم را در برنامه نود درآورد. چون یک آدم احساسی بود، از فوتبال خداحافظی کرد. مهدوی‌کیا قبل از این که به ما بگوید به تلویزیون رفت و اشک مردم هم درآمد. فردوسی‌پور هم با هنر هفت‌گانه خودش از چشم، گوشی و بینی، دست و حس ششم و هفتمش و خلاصه از همه هنرهای خودش استفاده کرد و مهدوی‌کیا را به گریه انداخت. اسطوره ما لطمه خورد.

گفتنی است یحیی و مهدی سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی از دوستان نزدیک هم و در بسیاری از اردوها هم‌اتاق بودند. با این حال بعد از آن ماجرای خداحافظی مهدوی‌کیا، روابط نزدیک و دوستانه‌ای با هم نداشتند تا این‌که از سال گذشته و زمانی که مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید بود و گل‌محمدی هم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، روابطشان حسنه شد و اکنون ارتباط خوبی با هم دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه