English

وزنه برداران ایران قهرمان آسیا شدند

تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

وزنه برداران ایران قهرمان آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا و در روز پایانی این مسابقات که در کره جنوبی در حال برگزاری است، پیکارهای دسته ۱۰۹+ کیلوگرم پیگیری شد و علیرضا یوسفی و آیت شریفی با ۹ وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداختند که نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

علیرضا یوسفی در اولین حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را مهار کرد و سپس موفق به بالا بردن وزنه ۱۸۴ کیلوگرمی شد. وی در آخرین تلاش وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی را بالای سر برد و با همین رکورد به مقام پنجم رسید.

آیت شریفی ابتدا وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را مهار کرد و در دومین انتخاب وزنه ۱۹۲ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی در تلاش سوم نیز موفق به مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی شد و به مدال نقره یک‌ضرب دست یافت.

در پایان حرکت یک‌ضرب گور میناسیان از بحرین با ۲۱۷ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد آسیا طلا گرفت. رستم جانگابائف از ازبکستان نیز با ۱۹۶ کیلوگرم در رده سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد.

شریفی در اولین انتخاب وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را بالای سر برد و در دومین انتخاب موفق به مهار وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی شد، اما در تلاش سوم موفق به مهار وزنه ۲۳۹ کیلوگرمی نشد و با کسب عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

یوسفی در اولین حرکت یک‌ضرب وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کرد و سپس موفق به بالا بردن وزنه ۲۴۶ کیلوگرمی شد. وی در آخرین تلاش موفق به مهار وزنه ۲۴۹ کیلوگرمی نشد و با همین رکورد به مدال نقره دوضرب و مجموع رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه