English

تاج:

سرمربی تیم ملی فوتبال امید، امروز معرفی می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی امید باید به سرعت اعلام شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید، امروز معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی در وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در جلسه امروز (شنبه) در مورد تیم ملی امید بحث شد و شرایط و موانع، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های تیم ملی امید را اعلام کردیم. توانمندی‌های موجود را نیز گفتیم. همه صحبت‌ها را شنیدند و صحبت‌های خوبی انجام شد. بنا شد به سرعت سرمربی تیم امید را اعلام کنیم، البته همه مسائل، سرمربی نیست. از نظر فدراسیون فوتبال نیز باید سرمربی به سرعت اعلام شود.

او افزود: همه موضوعات سرمربی نیست. در حال حاضر زمانی است که باید هر چه زودتر سرمربی اعلام شود. اگر قبلا اعلام می‌کردیم امکان برگزاری اردو نبود ولی این هفته لیگ برتر به پایان می‌رسد و باید حتما به سمت تشکیل اردوهای تیم‌ ملی امید و تیم‌های دیگر برویم. به همین دلیل امروز روز مناسبی برای ستاد بازی‌ها بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم‌ملی امید گفت: بنا شده که امروز نام سرمربی تیم‌ملی امید اعلام شود. کشور مربیان خوبی دارد. حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ملی امید وجود دارد، خیلی خوب است. قبلا چنین حساسیتی وجود نداشت.

تاج در ادامه در واکنش به مطرح شدن نام مجتبی حسینی و علیدوستی بیان کرد: غیر از این افراد، کسان دیگری هستند که نامشان مطرح شده است. اگر امروز و فردا صبر کنید، سرمربی تیم‌ملی امید معرفی می‌شود و کار از هفته آینده شروع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی