English

سرمربی تیم ملی تکواندو:

تکواندوی ایران آماده حضور در رقابت‌های جهانی است

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: هدف نهایی ما کسب سهمیه المپیک و موفقیت در این رویداد بزرگ است.

تکواندوی ایران آماده حضور در رقابت‌های جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج، بیژن مقانلو در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تکواندوی ایران در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌ها در شرایط خوبی بسر می‌برند و تمرینات خود را با انگیزه بالا دنبال می‌کنند. ما نسبت به دوره قبل رقابت‌های قهرمانی جهان ۵ تغییر در ترکیب تیم داریم که ۲ نفر از این بچه‌ها از رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور و گذشتن از فیلترهای مختلف به تیم ملی رسیده‌اند. این موضوع نشان دهنده این است که درهای تیم ملی به روی همه باز است و اساس کار ما بر مبنای شایسته‌سالاری است. تمام سعی ما این است که شایسته سالاری مبنای کار و انتخاب‌هایمان باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو، افزود: ما بر خلاف سنوات گذشته سعی کردیم نفرات شایسته در رده نوجوانان را هر چه سریعتر به رده‌های بالاتر برسانیم و درکشان را از مسابقات افزایش دهیم تا بتوانند با افزایش تجربه، مقابل رقبایشان حرف برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به درپیش بودن رقابت‌های گرندپری بلافاصله پس از مسابقات قهرمانی جهان، گفت: ما پنجم به مسابقات جهانی باکو اعزام می‌شویم. مسابقات جهانی نیز از هشتم تا چهاردهم در جریان است و از نوزدهم نیز رقابت‌های گرندپری آغاز می‌شود. ۸ بازیکن ما مجوز حضور در رقابت‌های گرندپری را دارند. ۳ نفر از اعضای تیم در مسابقات قهرمانی جهان باید در رقابت‌های گرندپری نیز به میدان بروند و ۵ نفر دیگر نیز غیر از نفرات اعزامی به قهرمانی جهان خواهند بود. البته ما سعی کردیم این نفرات نیز بتوانند با تیم ملی به باکو بیایند تا از نزدیک نظاره‌گر مسابقات جهانی باشند چرا که خیلی می‌تواند به آن‌ها کمک کند اما با توجه به شرایط موجود بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد.

مقانلو درباره پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما کسب سهمیه المپیک و موفقیت در این رویداد بزرگ است. بچه‌های ما در رقابت‌های پرزیدنت کاپ و تورنمنت ها درخشیدند و نتایج خوبی را کسب کردند. در رقابت‌های گرنداسلم نیز به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک درخشش داشتند. ما الان سر خط شروع هستیم. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و مدعی هستند اما هم مدعی هستیم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌هایمان را خوب اجرا کنیم و بچه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند. خوشبختانه بچه‌های ما به خودباوری رسیده اند و آماده هستند تا با همه توانشان مبارزه کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو، افزود: شرایط تیم خوب است اما بیشتر سعی ما این است که عملکرد بچه‌ها را مد نظر قرار دهیم. اگر عملکرد خوب باشد مدال هم بدست می‌آید. هر چند نفرات جوانی در تیم داریم اما این بچه‌ها قطعا شانس کسب مدال طلا را هم دارند. این امیدواری در تیم وجود دارد و همه آماده اند تا بهترین نمایش خود را ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه