English

یحیی گل‌محمدی:

پرسپولیس در هر شرایطی باید پیروز این دیدار می بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر پیکان گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم اگر این دیدار روی آسفالت یا چمن مصنوعی هم برگزار شود، باید پیروز شوید.

پرسپولیس در هر شرایطی باید پیروز این دیدار می بود

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال و بازگشت این تیم به صدر جدول در نشست خبری، اظهار داشت: امروز توانستیم بازی خوبی داشته باشیم، پیکان دفاع تیمی خوبی انجام داد و چشم به ضد حملات داشت. سخت بود که از لایه‌های دفاعی حریف بگذریم و سه امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

گل‌محمدی افزود: از بازیکنان که با دوندگی زیاد و تعصبی که به خرج دادند نتیجه گرفتند تشکر می‌کنم، این برد را به همه از جمله هواداران تبریک می‌گویم. هواداران با وجود ناهماهنگی استقبال خوبی داشتند، هر چند می‌شد ورزشگاه را پر دید.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به بازیکنان گفتم اگر بازی در آسفالت یا چمن مصنوعی هم باشد، باید برویم و ببریم. درست است که در ورزشگاه آزادی هواداران هستند اما برای ما مهم نبود بازی در آزادی برگزار شود. تنها مهم بود هواداران کنارمان باشند. چرا نباید در این مقطع حساس از آنان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه