English

سپاهان بیانیه داد:

صدر جدول را داور از ما گرفت

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اشتباهات داوری در بازی شب گذشته برابر ملوان بندانزلی سبب شد صدر جدول از دست ما گرفته شود.

صدر جدول را داور از ما گرفت

​به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بامداد سه شنبه پس از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در این بیانیه افزود: این بازی در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بازهم اشتباهات داوری به ضرر طلایی‌پوشان بود.

در این بیانیه اضافه شده است: در دقیقه پنج این دیدار امید نورافکن بعد از پشت سر گذاشتن یک بازیکن ملوان، در محوطه جریمه توسط مدافع حریف سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی برای سپاهان نداشت و یک کارت زرد هم به نورافکن نشان داد، کارشناسان داوری اما معتقدند پنالتی سپاهان در این صحنه سوخته و داور علاوه بر گرفتن یک موقعیت گلزنی از سپاهان، به اشتباه نورافکن را با کارت زرد جریمه کرد.

بیانیه باشگاه سپاهان حاکیست: همچنین در دقیقه ۳۷ توپ پشت محوطه جریمه ملوان به صورت واضح به دست مدافع این تیم برخورد کرد اما داور و کمک‌داور به راحتی از این صحنه گذشتند و موقعیت تک به تک و بسیار خوب گلزنی از سپاهان گرفته شد.

در ادامه بیانیه اضافه شده است: این نهمین شکایت سپاهان از اشتباهات داوری‌ است که در طول این فصل به ضرر طلایی‌پوشان رخ داده، لازم به ذکر است به اعتقاد قاطبه کارشناسان داوری در دو دیدار گذشته سپاهان با تراکتور و مس رفسنجان نیز سه پنالتی این تیم با اشتباهات داوری سوخته‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه