English

رئیس فدراسیون فوتبال:

مشکلات استقلال بیشتر از پرسپولیس است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات استقلال بیشتر از پرسپولیس است، البته در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال از آسیا حذف شده کسی نمی‌داند و این مساله در روز ۳۱ خرداد که اعلام نهایی است مشخص می‌شود

مشکلات استقلال بیشتر از پرسپولیس است

به گزارش خبرگزاری موج،‌ مهدی تاج بعد از نشست با اعضای فراکسیون ورزش مجلس که با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و جمعی از نمایندگان مجلس در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و ما هم از برگزاری آن استقبال کردیم. در این جلسه پیرامون همه مسائل صحبت شد از جمله اینکه چه موانعی باعث می‌شود استقلال و پرسپولیس دچار چنین مشکلاتی بشوند و همه موارد مربوطه را هم شرح دادیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلاتی وجود دارد که باعث می‌شود دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران دچار مسایلی شوند که امروز همه از آن خبر دارند،‌ این گرفتاری ها باید حل و فصل شود و خوشبختانه امروز در مجلس به نتایج خوبی رسیدیم.

تاج در مورد اینکه فوتبال با توجه به درآمدهایی که دارد چرا با چنین مسایلی دست به گریبان باشد، تاکید کرد: در این جلسه پیرامون درآمدهای پایدار هم صحبت شد. درآمدهای پایدار برای باشگاه‌ها وجود ندارد، در همه جای دنیا ۵ راه برای درآمدزایی داریم که در ایران باید به آن تاکید شود، از جمله اینکه حق پخش تلویزیونی، درآمد روز مسابقه، ترانسفر بازیکنان و درآمد روی پیراهن باید لحاظ شود و این نیازمند مصوبه‌ای است که باید در دستور کار قرار گیرد.

تاج ادامه داد:‌ در سال آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا حلقه را تنگ‌تر خواهد کرد و قبول نخواهد کرد که باشگاه‌های صنعتی از یک تیم حمایت کند چراکه بر اساس مستندات و مدارک مالی روشن، باید مشخص باشد یک باشگاه از چه محلی کسب درآمد کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات سرخابی‌های تهران گفت:‌ مشکلات استقلال بیشتر از پرسپولیس است، البته در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال از آسیا حذف شده کسی نمی‌داند و این مساله در روز ۳۱ خرداد که اعلام نهایی است مشخص می‌شود اما اینجا باید از حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال تشکر کنم چرا که به گونه‌ای حرکت می‌کند که جلوی ضررهای بیشتر گرفته شود.

تاج در مورد سرمربی تیم فوتبال امید هم تاکید کرد: این موضوع هنوز نهایی نشده و در هفته آینده به جمع بندی خواهیم رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه