English

کشتی آزاد ایران از قهرمانی آسیا بازماند

تیم ملی کشتی آزاد ایران با ارائه عملکردی دور از انتظار با کسب تنها یک مدال طلای رحمان عموزاد به همراه یک مدال نقره و ۳ مدال برنز از رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا بازماند.

کشتی آزاد ایران از قهرمانی آسیا بازماند

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در آستانه قزاقستان، امیررضا معصومی آخرین نماینده ایران در این مسابقات و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان، در دیدار رده‌بندی مقابل بوهردان از چین به روی تشک رفت و در شرایطی که می‌توانست مقابل رقیب خود به راحتی صاحب پیروزی شود اما بی‌برنامگی و عجله برای 10 بر صفر کردن حریف چینی باعث شد در تایم نخست غافلگیر و ضربه فنی شود.

معصومی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله در شرایطی که تا ۲ ثانیه مانده به پایان ۶ بر ۳ از موخنتور از مغولستان پیش بود، در نهایت با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

پیش از این علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره رسید و یاسین رضایی در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز صاحب مدال برنز شد. حسین ابوذری در ۷۴ و ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

در روز نخست این مسابقات و در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست نیز، رحمان عموزاد به مدال طلا رسید و امیرحسین کاووسی در ۷۹ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند. علیرضا سرلک و مرتضی قیاسی نیز از رسیدن به مدال بازماندند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران با هدایت پژمان درستکار در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا با یک مدال طلای رحمان عموزاد در ۶۵، یک نقره علیرضا کریمی در ۸۶ و ۳ مدال برنز یاسین رضایی در ۶۱، امیرحسین کاووسی در ۷۹ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم، از رسیدن به عنوان قهرمانی در آسیا بازماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی