English

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

اولویت اول ما کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی صربستان است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا در مسیر چرخه انتخابی تیم ملی بود، گفت: اولویت اول ما کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی صربستان است.

اولویت اول ما کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی صربستان است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از کسب عنوان قهرمانی قاره کهن اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم به برکت شب های قدر و به مدد مولا علی (ع) کشتی فرنگی ما توانست در کشور قزاقستان با همه اتفاقاتی که به هر شکل به سبب فرصت‌های میزبانی افتاد، با اختلاف ۳۰ امتیاز قهرمانی را که جایگاه واقعی کشتی فرنگی ما در آسیا است را کسب کنیم. این قهرمانی در حالی اتفاق افتاد که تیم ما سال گذشته در مغولستان با ۱۵ امتیاز نایب قهرمان شده بود.

رنگرز تصریح کرد: با نتایج خوبی که کشتی فرنگی ما در چند وقت گذشته کسب کرده قطع به یقین این موفقیت‌ها در آینده نیز هم ادامه‌دار خواهد بود و انشاء‌الله که تمام تلاشمان معطوف و متوجه این خواهد بود که تیم ملی کشتی فرنگی امسال در سکوی رقابت‌های جهانی قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: چرخه انتخابی تیم ملی بعنوان روند قانونی پوشیدن پیراهن تیم ملی توسط فدراسیون و کادر فنی طراحی و اجرا شد و رقابت‌های قهرمانی آسیا در مسیر این چرخه و یکی از ایستگاه‌های مدنظر بود. رقابت‌های قزاقستان از این جهت مهم بود که بعنوان یک رقابت رسمی و قاره‌ای می‌باید جایگاه کشتی فرنگی ما بعنوان قهرمان بلامنازع آسیا تثبیت می‌شد. ولیکن آن چیزی که هدف‌گذاری مجموعه فدراسیون و کادر فنی بود، کسب بهترین نتایج ممکن در المپیک پاریس است و همه این رقابت‌ها تا روز المپیک بعنوان دیدارهای تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی لحاظ و مدنظر قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

ایران قهرمان شد /۵ طلا، ۲ نقره و یک برنز حاصل تلاش فرنگی کاران کشور در رقابت‌های آسیایی

 

رنگرز با اشاره به برنامه مدون فدراسیون برای حضور مقتدرانه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: به امید خدا گام‌هایی که برداشته می‌شود در مسیر کسب بهترین نتیجه در بازی‌های المپیک است و به طور قطع با تدارکات بسیار خوبی که از سوی فدراسیون تمهید شده است و با تلاش مضاعف کادر فنی و کشتی‌گیران آینده روشنی برای کشتی فرنگی ایران متصور خواهیم بود و امیدوارم که شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم. اولویت اول ما کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی صربستان است و تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی نیز در این رقابت‌ها کسب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه