English

مسیر رکوردهای رونالدو در آسیا باز است

کریستیانو رونالدو با گلزنی در دیدار برابر العداله (عدالت) رکورد جدیدی را در لیگ عربستان به نام خودش به ثبت رساند.

مسیر رکوردهای رونالدو در آسیا باز است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الریاضیه، در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد. در این بازی النصر که کریستیانو رونالدو را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان العداله بود و توانست با پنج گل به پیروزی دست پیدا کند. رونالدو در این بازی درخشید و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند. گل نخست رونالدو در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این دهمین گل رونالدو بعد از ۹ بازی با پیراهن النصر بود.

در تاریخ لیگ عربستان هیچ بازیکنی به استثنای کریستیانو رونالدو نتوانسته است که در ۹ بازی نخست خود با پیراهن تیمش ۱۰ گل به ثمر برساند. این آمار نشان می‌دهد ستاره پرتغالی همچنان در اوج به سر می‌برد.

رونالدو در سه دیدار اخیری که با پیراهن النصر و تیم ملی فوتبال پرتغال به میدان رفته، شش گل به ثمر رسانده است. او دو بار با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال و یک بار هم با پیراهن النصر دبل کرده است. او با آن که در نیم‌فصل دوم به النصر عربستان پیوست اما در این مدت یازده گل به ثمر رسانده و با صدر جدول بهترین گلزنان تنها پنج گل دیگر فاصله دارد.

 

رونالدو در لیگ عربستان هم رکوردشکنی می‌کند

النصر با بردی که در این بازی به دست آورد با ۵۲ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به الاتحاد در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه