English

لیگ قهرمانان اروپا؛

بایرمونیخ با حذف پاریسن ژرمن به یک هشتم اروپا صعود کرد

دومین شب از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با صعود بایرن مونیخ و میلان پیگیری شد.

بایرمونیخ با حذف پاریسن ژرمن به یک هشتم اروپا صعود کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دومین شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب با دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این مسابقه ها تیم بایرن مونیخ میزبان پاری سن ژرمن بود که با دو گل به پیروزی رسید و با توجه به برد یک به صفر در پاریس، در مجموع سه به صفر برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

دو تیم مسابقه را با احتیاط شروع کردند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد تنها موقعیت جدی در نیمه اول  بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه بایرن توسط دلخیت مدافع هلندی این تیم بود. البته مصدومیت مارکینیوش کاپیتان پی اس جی و خروجش از میدان هم بدشانسی‌های پاریسی‌ها را در نیمه اول تکمیل کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۱، لحظاتی بعد از اینکه گل چوپوموتینگ به دلیل آفساید رد شد، این بازیکن باز هم گلزنی کرد و کار مسی و یارانش را برای جبران نتیجه دشوار کرد.

در حالی که کار برای شاگردان گالتیه سخت شده بود و بی برنامه و ناامیدانه حمله می‌کردند، در دقیقه ۸۹ سرژ گنبری با زدن گل دوم کار را تمام کرد تا باز هم پاری سن ژرمن نتواند رویای فتح لیگ قهرمانان را محقق کند.

در دیگر مسابقه امشب، تاتنهام انگلیس در لندن میزبان میلان ایتالیا بود در مسابقه رفت میلان یک به صفر پیروز شده بود. این مسابقه اگرچه در طول ۹۰ دقیقه خیلی پرهیجان و پر موقعیت دنبال نشد، اما در شش دقیقه وقت‌های تلف شده، هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند. ابتدا مانیان با واکنشی فوق العاده در دقیقه ۹۵ میلان را در بازی نگه داشت و در ضد حمله اوریگی توپ را به تیر زد تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

میلان با پیروزی در مجموع دو مسابقه بعد از ۱۱ سال به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه