English

وزیر ورزش هوشیاری‌اش را بدست آورده است/مراقبت‌های پزشکی همچنان ادامه دارد

شرایط جسمانی وزیر ورزش نسبت به روزهای گذشته بهتر شده اما وی از برخی نقاط دیگر بدن از جمله ریه هم دچار مصدومیت و مشکل شده است و باید تحت مراقبت و درمان‌های بیشتری قرار بگیرد.

وزیر ورزش هوشیاری‌اش را بدست آورده است/مراقبت‌های پزشکی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، شرایط جسمانی وزیر ورزش نسبت به روزهای گذشته بهتر شده تا امیدواری ها برای بهبود وی در روزهای آینده بیشتر از قبل شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که روز پنجشنبه به همراه برخی از مدیران و مسئولان وزارت ورزش هنگام فرود بالگرد در ورزشگاه شهر بافت دچار سانحه شده بود، امروز شرایط جسمانی بهتری نسبت به روزهای قبل دارد.

سجادی که دو روز اخیر را در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان بود و به خواب مصنوعی برده شده بود، امروز شرایط بهتری دارد و هوشیاری اش را به دست آورده و چشمانش را برای لحظاتی باز کرده است.

یکی از مسئولان ورزش که از نزدیک در جریان وضعیت حمید سجادی قرار دارد، در گفتگویی گفت: وضعیت سجادی نسبت به روزهای گذشته بهتر شده و هوشیاری اش را به دست آورده است.

وی تاکید کرد: با این حال باید منتظر روزهای آینده بود تا وضعیت جسمانی او توسط تیم پزشکی بررسی شود. آنچه در حال حاضر قابل بیان است بهتر شدن وضعیت جسمانی و هوشیاری وزیر ورزش است که امیدواری‌ها را برای روزهای آینده افزایش داده است.

به گفته وی حمید سجادی از برخی نقاط دیگر بدن از جمله ریه هم دچار مصدومیت و مشکل شده است و باید تحت مراقبت و درمان‌های بیشتری قرار بگیرد.

 

بیشتر بخوانید:

وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان تهران ممنوع‌الملاقات شد

وزیر ورزش به خواب مصنوعی رفت

دقایقی قبل از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش

هرگونه اخبار سلامتی وزیر ورزش از طریق وزارتخانه انجام می‌شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه