English

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

فولاد خوزستان، الفیصلی را به عربستان برگرداند

تیم فولاد خوزستان برابر الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.

فولاد خوزستان، الفیصلی را به عربستان برگرداند

به گزارش خبرگزاری موج، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز دوشنبه تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران به مصاف الفیصلی عربستان رفت که این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود فولاد تمام شد.

این مسابقه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه الثمامه قطر و با قضاوت «احمد الکاف» داور عمانی آغاز شد و ساسان انصاری (۶۴) برای فولاد گلزنی کرد.

فولاد با هدایت جواد نکونام بازی را با ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه آغاز کرد و در نیمه نخست برای گلزنی راه به جایی نبرد.

در نیمه دوم فشار فولاد برای گلزنی بیشتر شد و سرانجام با فشار روی دفاع الفیصلی موفق شد دروازه این تیم را باز کند. این گل روی اشتباه مدافع تیم عربستانی به دست آمد که توپ را در داخل محوطه تیم خودی به اشتباه در اختیار ساسان انصاری گذاشت. انصاری هم با یک چرخش و ضربه دقیق توانست برای فولاد گلزنی کند تا این تیم برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

پیش از این از منطقه غرب آسیا تیم‌های الشباب عربستان و الدحیل قطر به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند. تنها تیم باقی مانده پس از بازی الهلال عربستان با شباب الاهلی امارات مشخص می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

امیدوارم یک بازی خوب همراه با نتیجه برای ما باشد / الفیصلی تیم قابل احترامی است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه