English

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری مشخص شد

اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن رسول هاشم کندی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

در این مجمع محمدبابایی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، محمد میرابوطالبی، افشین داوری، رسول هاشم کندی و محمد صانعی به عنوان ۷ نامزد ریاست حضور داشتند.

همچنین قرار بود دبیر کل کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به همراه یکی از اعضای دیگر از کشور هند به عنوان نماینده فدراسیون آسیایی و اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در مجمع حاضر شوند که حضورشان منتفی و به صورت آنلاین از روند برگزاری مجمع مطلع شدند.

از ۷ کاندیدای احراز ریاست پست ریاست محمود ترابی گودرزی و میرابوطالبی انصراف دادند. در نهایت از ۵۳ رای ماخوذه رسول هاشم کندی اسدی با ۲۸ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. محمد صانعی با ۱۴ رای ، محمد بابایی با ۲ رای، افشین داوری ۹ رای کسب کرد و پارسی منش موفق به کسب رای نشد.

گفتنی است انتخابات خرداد ماه سال ۱۴۰۰ فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل رای نماینده وزارت ورزش و جوانان ازسوی اتحادیه جهانی این رشته ابطال گردید و در نهایت در شهریور ماه سال قبل با استعفای رشیدی به منظور عدم تعلیق این رشته ختم شد. پس از آن رسول هاشم کندی اسدی سرپرست موقت فدراسیون شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه