English

عارف محمدی و رضا عباسی فینالیست تورنمنت فرنگی زاگرب شدند

در ادامه رقابت‌های تورنمنت کشتی فرنگی رنکینگ در زاگرب کرواسی، عارف محمدی در وزن ۶۳ و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم راهی فینال شدند، ایمان محمدی به رده‌بندی رفت و سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت.

عارف محمدی و رضا عباسی فینالیست تورنمنت فرنگی زاگرب شدند

به گزارش خبرگزاری موج، عارف محمدی در ۶۳ و رضا عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم با شکست رقیبان خود راهی دیدار فینال تورنمنت زاگرب شدند، ایمان محمدی به دیدار رده‌بندی رفت و دانیال سهرابی نیز حذف شد.

ایمان محمدی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای امیدهای جهان در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پریکا دیمیتریویچ از صربستان رفت و در پایان در شرایطی که با نتیجه ۸ بر یک پیش بود، کشتی گیر صرب ۳ اخطاره شد و محمدی با کسب پیروزی راهی نیمه نهایی شد. محمدی در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش ۳ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان ساگار از هند رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز در یک مبارزه نزدیک مقابل لیزاتوویچ از کرواسی با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید و راهی فینال شد.

رضا عباسی، نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز آدام پویلیک از مجارستان را ۸ بر صفر برد و راهی یک چهارم نهایی شد. عباسی در این مرحله نیز مقایل هاوارد یورگنسن از نروژ در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۱۰ بر ۷ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با اقتدار در همان تایم نخست با امتیا عالی ۱۰ بر صفر مقابل آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی به برتری رسید و راهی فینال شد. عباسی برای کسب مدال طلا امشب به مصاف هوسیوتیو از چین می رود.

سید دانیال سهرابی، دیگر نماینده ایران در این وزن و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۲ پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ماماداسا سیلیا از فرانسه ۱۰ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله برابر لوییز آلبرتو سانچز دارنده مدال طلای المپیک از کوبا با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر کوبایی در نیمه نهایی برابر حریفی از چین، سهرابی از دور مسابقات کنار رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه