English

مهدی تاج:

یکی از داوران ایرانی برای آموزش‌های کمک داور ویدئویی راهی تاجیکستان می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.

یکی از داوران ایرانی برای آموزش‌های کمک داور ویدئویی راهی تاجیکستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه یکی از داوران ایرانی برای آموزش‌های داوری و سیستم کمک داورویدیویی راهی تاجیکستان می‌شود گفت: با توجه به اینکه هنوز VAR در ایران نیست، یکی از داوران ما به تاجیکستان می‌رود و دوره مربوطه را سپری می‌کند که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

 

همیشه با کی‌روش با احترام برخورد می‌کنم

 

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: ما دو انتخاب مهم داریم که یکی سرمربی تیم امید و یکی بزرگسالان است. اشاره شما به تیم ملی بزرگسالان است. من با طرف قطری صحبت کره بودم که امروز جلسه‌ای با کی‌روش دارند و شاید به نتیجه برسند. از کی‌روش تشکر می‌کنم که نسل جدیدی را در ۹ سال به کشورمان معرفی کرد و وقاری به تیم ملی داد و همیشه از ایشان تشکر می‌کنم و هر وقت هم او را ببینم با احترام برخورد می‌کنم.

 

مربیان داخلی و خارجی مدنظر ما هستند

 

رییس فدراسیون فوتبال درباره گزینه نهایی برای تیم ملی گفت: دو نگاه متفاوت وجود دارد که یک نگاه مربی داخلی است که مخالفانی دارد و یک نگاه هم خارجی است. ما همیشه با مربیان داخلی افتخارآفرینی کردیم. مهاجرانی، پروین و دایی زحمات زیادی کشیده‌اند ودر این اواخر نکونام و سایر مربیان هم بوده‌اند. در بعد خارجی، مثلا کی‌روش کمک بزرگی به ما کرده است.

 

تحریم هستیم و نمی‌توانیم پولی به مربی خارجی بدهیم

 

تاج با اشاره به مشکلات بانکی به علت تحریم اظهار کرد: ما محدودیت‌هایی درباره مربی خارجی داریم و تحریم در کشور ما  وجود دارد و البته به قوانین هم احترام می‌گذاریم. اگر پول نقد هم اینجا داشته باشیم، انتقال آن به خارج از کشور عملیاتی نیست. یکی از متهمان پرونده ویلموتس خود من و سایر اعضای هیات رییسه هستیم. متهم شدیم چون نتوانستیم پول او را بدهیم. کالدرون، برانکو و استراماچونی هم‌نمونه‌های دیگر هستند که چون پولشان را نگرفته بودند رفتند و شکایت کردند.

 

مربی خارجی به نام وجود دارد اما دغدغه پرداخت حقوقش را داریم

 

وی ادامه داد: اگر ما یک مریی به نام داشته باشیم که رزومه خوبی داشته باشد، باید پول بدهیم. اتفاقا گزینه هم هست چون می‌خواهند به ایران بیایند اما دغدغه مسائل مالی وجود دارد.

 

انتقادها به مربی خارجی را پذیرفتیم

 

او درباره اینکه به نظر می‌رسد مربی ایرانی یا خارجی آشنا مثل پاکو خمز مدنظر هستند، گفت: اولا مذاکراتی که رسانه‌ها با مربیان اعلام می‌کنند گمانه‌زنی خودشان است. فردی را معرفی کردند که اصلا ما در جریان آن نبودیم. این دو انتخاب (تیم امید و بزرگسالان) جزو کارهای ما است و به سرعت عمل می‌کنیم. ما هر دو نگاه را داریم. مزایای مربی خارجی شاید بهتر از داخلی باشد و اگر مربی داخلی انتخاب کنیم، یک عده انتقاد می‌کنند اما این مساله را پذیرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی