English

تارتار:

بازیکنان ذوب آهن مصمم به تحت فشار قرار دادن پرسپولیس هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه بازی هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: تیمش بازی سختی برابر پرسپولیس در پیش دارد و بازیکنان مصمم به برد هستند.

بازیکنان ذوب آهن مصمم به تحت فشار قرار دادن پرسپولیس هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی هفته شانزدهم  لیگ برتر فوتبال ایران که فردا جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار خواهد شد، ابراز داشت:  این هفته با تیمی بزرگ و مدعی بازی داریم. پرسپولیس در چند سال اخیر واقعا فوق‌العاده بوده و با ثبات کارش را دنبال کرده و هر سال تقویت شده که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: ما برای بازی با پرسپولس سرشار از انگیزه هستیم و بازیکنان ما مصمم هستند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند. ما این توانایی را داریم. امسال در برابر تیم‌های مدعی بسیار خوب کار کردیم و بازیکنان ما تمرینات خوبی را داشتند و سعی کردیم روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کنیم. امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

تارتار درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: صادق صادقی محروم است و چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. چند نفر به جمع ما اضافه شدند که اگر مشکلی نداشته باشند می‌توانند به ما کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه