English

توتونی:

پرسپولیس سخت‌ترین قرعه ممکن برای تیم ون پارس اصفهان بود

سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس اصفهان گفت: پرسپولیس سخت‌ترین قرعه ممکن برای تیمش بود اما بازیکنان با تلاش زیاد توانستند ۱۲۰ دقیقه مقابل صدرنشین لیگ برتر ایستادگی کنند.

پرسپولیس سخت‌ترین قرعه ممکن برای تیم ون پارس اصفهان بود

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی توتونی سرمربی تیم ون پارس اصفهان بعد از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی گفت: از تلاش فوق‌العاده تیمم در طول ۱۲۰ دقیقه مقابل پرسپولیس متشکرم و به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. به هر حال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. از زمانی که در قرعه‌کشی با پرسپولیس افتادیم، می‌دانستیم که این سخت‌ترین قرعه ممکن است و در کنار آن بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند که کیفیت خوبی ارائه دهند و این مساله باعث شد که تا ضربات پنالتی دوام بیاوریم.

وی درباره انگیزه زیاد تیمش در دیدار با پرسپولیس و تداوم این انگیزه در لیگ دسته اول گفت: ما این انگیزه را در لیگ دسته یک هم داریم. من از هفته دهم که تیم را گرفتم و انتهای جدول بودیم، توانستیم در هفت هفته اخیر، هفت پله صعود کنیم و با تیم دوم جدول فقط ۹ امتیاز اختلاف داریم. مطمئنا باشید که در نیم فصل دوم تمام تلاش‌خودمان را برای صعود به لیگ برتر به کار می‌بندیم. ما مانند امروز بازی می‌کنیم و بازیکنان ما برای هم جان می‌دهند. این نتیجه تلاش فوق‌العاده تیم ماست که این روند ادامه خواهد داشت و به اهداف خودمان در لیگ دسته یک هم می‌رسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه