English

معاون جوانان وزارت ورزش:

نگاه دولت به توسعه مشارکت‌های اجتماعی، فرهنگی و تمدنی است

معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: نگاه فرهنگی و تمدنی در دولت سیزدهم به موضوع توسعه مشارکت‌های اجتماعی وجود دارد.

نگاه دولت به توسعه مشارکت‌های اجتماعی، فرهنگی و تمدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش در نشست رویداد ملی بانوان همراه طی سخنانی با تقدیر از کار و زحمات گروه‌های مردمی و جهادی اظهار کرد: رهبر انقلاب پس از صدور بیانیه گام دوم در سخنانی فرمودند برای رسیدن به اهداف بیانیه حضور حلقه‌های مردمی نیاز است و آنچه باید رقم بخورد به تنهایی در توان حاکمیت نیست بلکه با حضور جوانان و حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت کار گروه‌های مردمی گفت: نقش دولت و حاکمیت زمینه سازی، ظرفیت سازی و حمایت است اما ایده پردازی، پیگیری و عملیات مردمی بر عهده حلقه‌های مردمی است. دولت باهوش از این بدنه مردمی و فعالیت‌های جهادی حمایت می‌کند و مسیر را برای آنها ریل گذاری می‌کند.

یامین پور با بیان این که دولت سیزدهم به موضوع توسعه مشارکت‌های اجتماعی نگاه فرهنگی و تمدنی دارد، تاکید کرد: دولت می‌تواند با ریل گذاری و حمایت مناسب، به این انرژی سیلابی عظیم گروه‌های جهادی و مردمی جهت دهد و گروه‌های مردمی و جهادی خودش را مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب می‌داند و بار سنگینی روی دوش دارد بنابراین فارغ از نگاه دولت، به یک خودآگاهی و طراحی بلند مدت نیاز دارد.

معاون امور جوانان با تاکید بر تکثیر و توسعه گروه‌های مردمی، افزود: این ایده، روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.

وی خطاب به نمایندگان گروه‌های جهادی تصریح کرد: سعی کنید خودتان را بین اطرافیان تکثیر کنید ما به این کار در کشور نیاز داریم.

یامین پور همچنین بر سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی روی تشکیلات و نیروهای انسانی گروه‌های مردمی و جهادی تاکید کرد و افزود: باید روی تقویت خود و مجموعه خود از همه جهات از موضوعات معنوی گرفته تا تقویت بنیه علمی برنامه‌ریزی کنید تا از فرسایش نیروها جلوگیری شود در واقع به اردوها و دوره‌هایی نیاز داریم که خود را تقویت کنیم.

معاون امور جوانان در پایان گفت: توصیه مقام معظم رهبری این است که کار مهم و مفید، منضبط و منسجم و به دور از غوغاسالاری تعقیب شود که باید این توصیه معظم له را چراغ راه کار جهادی قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی