English

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری وعده داد:

طی سه سال وزنه برداری کشور را متحول خواهیم کرد

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری اگر قسمت باشد در خدمت جامعه وزنه‌برداری باشیم، قطعا تا سه سال آینده کل وزنه‌برداری در کل کشور را نوسازی خواهیم کرد.

طی سه سال وزنه برداری کشور را متحول خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: برای کاستن بار مشکلات این رشته تا آخرین ثانیه‌های مسئولیت سرپرستی عزم خود را جزم کرده‌ام.

سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در تشریح اقدامات خود در ۶ ماه گذشته اظهار داشت: برای بازسازی کمپ تمرینی تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران، نیاز به اخذ مجوز از مجموعه ورزشی آزادی و سازمان توسعه و تجهیز داشتیم که اخذ مجوزها چند ماهی طول کشید. در حال حاضر استارت بازسازی زده شده و قراردادی با یکی از قهرمانان بنام رشته وزنه‌برداری که عضو کمیته فنی فدراسیون هم هست و در این زمینه سررشته دارد، منعقد شده است. بازسازی کمپ یکی از قول‌های اولیه من به جامعه وزنه‌برداری بود که باید ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده انجام شود و حتی کل مجموعه را باید بازسازی کنیم که انجام خواهد شد.

انوشیروانی افزود: اخذ منابع مالی که برای استان ها قول داده بودیم، در شرف انجام هست و دستورات لازم اخذ شده است. این هم قول دیگری بود که هر استان تخصیص بودجه ویژه و با نام داشته باشد برای این که بتواند اماکن و تجهیزات را بروز کند.

وی این را هم گفت:‌ یکی دیگر از برنامه‌های ما، الحاق انجمن کراس‌فیت به وزنه‌برداری بود تا در زمینه بهبود کمی و کیفی امکانات مشترک به هر دو طرف و در زمینه استعدادیابی برای وزنه‌برداری کمک موثری باشد که انجام شد. موضوع بعدی هم خرید کلان تجهیزات است که دستورات لازم برای اخذ بودجه کسب شده و جا دارد از وزیر ورزش و معاونان ایشان، کمیته ملی المپیک، معاون اول رییس جمهوری و معاونان ایشان، از رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان و همه کسانی که واقعا در صدد کمک به وزنه‌برداری هستند، تشکر کنم.

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن تصریح کرد: اگر قسمت باشد در خدمت جامعه وزنه‌برداری باشیم، قطعا تا سه سال آینده کل وزنه‌برداری در کل کشور را نوسازی خواهیم کرد و شاهد خواهید بود که این اتفاق بزرگ رخ خواهد داد. در همین زمان ۱۳ ست تجهیزات تخصصی وزنه‌برداری در بندرعباس منتظر ترخیص هست و هفت ست دیگر هم اضافه خواهد شد که برای تجهیز و نوسازی کامل کمپ تمرینی تیم‌های ملی مردان و زنان تخصیص خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه