English

در مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا؛

قایقرانان ایران به فینال A و B صعود کردند

در دومین روز از مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا که امروز (پنجشنبه) به پایان رسید، نماینده مردان و زنان ایران به فینال A و B قهرمانی آسیا راه یافتند.‌

قایقرانان ایران به فینال A و B صعود کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند برگزار می‌شود. دومین روز مسابقات امروز (پنجشنبه) به پایان رسید و نماینده مردان و زنان ایران به فینال A و B قهرمانی آسیا راه یافتند.‌

نتایج نمایندگان ایران در دومین روز مسابقات به شرح زیر است:

رویینگ دو نفره سبک وزن زنان

کیمیا زارعی و زینب نوروزی با حریفانی از کره، اندونزی، مالزی و ازبکستان رقابت کردند و در پایان با زمان ۸:۰۱.۳۰۵ دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه پس از نمایندگان اندونزی و کره در رده سوم ایستادند و به شانس مجدد راه پیدا کردند.

زینب نوروزی و کیمیا زارعی در رقابت شانس مجدد با حریفانی از مالزی، ازبکستان، هنگ‌کنگ، تایلند و فیلیپین رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۳۵.۴۰۰ دقیقه پس از نمایندگان هنگ‌کنگ و تایلند سوم شدند و به فینال B راه پیدا کردند. رقابت فینال B این ماده فردا برگزار می‌شود.

رویینگ یک نفره مردان (رده جوانان)

ابوالفضل سطوتی با حریفانی از عربستان، قزاقستان، هنگ‌کنگ، هند و ژاپن رو به رو شد و در پایان با زمان ۷:۳۰.۳۴۸ دقیقه در رده دوم گروه اول مقدماتی قرار گرفت و راهی شانس مجدد شد.

ابوالفضل سطوتی در رقابت شانس مجدد با حریفانی از عربستان، سنگاپور، تایلند و قزاقستان رو به رو شد و در پایان با زمان ۷:۵۹.۸۸۵ دقیقه پس از نماینده قزاقستان دوم شد و به فینال A صعود کرد. مسابقه فینال این ماده یکشنبه برگزار خواهد شد.

رویینگ چهارنفره سنگین وزن زنان

تیم ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، مریم کرمی، فاطمه مجلل و مریم امیدی‌پارسا در دور تعیین خط با رقبایی از کره، اندونزی، ویتنام و چین رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۱۵.۳۲۱ دقیقه پس از قایقرانان ویتنام و چین سوم شدند. مسابقه فینال این ماده یکشنبه انجام خواهد شد.

رویینگ یک نفره سبک وزن مردان

امیرحسین محمودپور در رقابت مقدماتی با حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان رو به رو شد و با زمان ۷:۲۲.۱۱۱ دقیقه پس از نماینده چین دوم و راهی فینال A شد. محمودپور روز یکشنبه در دور فینال رقابت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه