English

تذکرات تاکتیکی کی روش به ملی پوشان

۱۶ بازیکن تیم ملی به همراه یازده بازیکن از منتخب تیم جوانان با حضور در «پک» تمرین خود را استارت زدند.

تذکرات تاکتیکی کی روش به ملی پوشان

​به گزارش خبرگزاری موج، در این تمرین که از ساعت ۱۶ آغاز شد، ۱۶ بازیکن تیم ملی به همراه یازده بازیکن از منتخب تیم جوانان با حضور در «پک» بدن خود را آماده تمرینات کردند. پس از تمرینی 30 دقیقه‌ای در سالن پک، بازیکنان با حضور در زمین چمن شماره دو تمرین جدی و تاکتیکی خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار کردند.

ابوالفضل جلالی نیز که در چند روز گذشته کسالت داشت، امروز بر سر تمرین تیم ملی حضور یافت اما جدا از سایر ملی‌پوشان، به همراه یکی از اعضای کادر تیم ملی به انجام برنامه اختصاصی پرداخت.

در این تمرین بازیکنان، برنامه‌های تاکتیکی متنوع سرمربی تیم ملی را اجرا کردند. در لحظات مختلف این تمرین، کی‌روش با قطع تمرین و گوشزد کردن نکات مختلف، بازیکنان را در اجرای بهتر تمرینات تاکتیکی هدایت می‌کرد. افزایش سرعت در تصمیم‌گیری، پاس‌های دقیق با انجام کارهای ترکیبی مختلف و راه‌های رسیدن به دروازه حریف برخی از بخش‌های تمرین امروز ملی‌پوشان بود.

فردا تمرینات تیم ملی پیگیری خواهد شد و بر این اساس ۲۰ دقیقه نخست تمرین فردا صبح ملی‌پوشان به روی رسانه‌های گروهی باز است و خبرنگاران، عکاسان و تصویربردارن رسانه‌ها با به همراه داشتن کارت خبرنگاری وزارت ورزش و جوانان می‌توانند در تمرین فردا حضور یابند. تمرین تیم ملی از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی