English

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ:

ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام نداریم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: مشکل ما این است ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام در ایران نداریم.

 ورزشگاه خوب برای برگزاری سوپرجام نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، سهیل مهدی در خصوص مکان برگزاری مسابقه سوپرجام اظهار داشت: روزهای محدودی برای انتخاب داشتیم. به دلیل فشردگی برنامه باید تغییراتی انجام می‌دادیم. پانزده روز پیش به این نتیجه رسیدیم. این تصمیم که مسابقات بدون تماشاگر باشد هفتگی اعلام می‌شود. 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره انتخاب ورزشگاه باهنر کرمان تصریح کرد: تصمیم بر این شد شهر ثالث انتخاب شود. تبریز و اصفهان اولویت اول ما بود، اما زمین چمن نقش جهان مناسب نبود و شرایط فراهم نشد. در نهایت با همکاری وزارت کشور کرمان انتخاب شد. 

او با اشاره به نارضایتی تیم‌ها گفت: در مورد کیفیت زمین چمن نارضایتی بود که قول دادند شرایط را مساعد کنند. مشکل هتل نیز حل شد. 

مهدی درباره دلیل انتخاب کرمان با وجود چمن مشکل‌دار افزود: در ورزشگاه امام رضا (ع) به دلیل اتفاقی که در آخرین بازی افتاد جمع بندی شد که نمی‌توان در آنجا مسابقه را برگزار کرد. نساجی حاضر نبود در آزادی بازی کند و ورزشگاه وطنی هم آمادگی و تجهیزات لازم را نداشت. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ  گفت: مشکل اولیه این است که ورزشگاه خوب در ایران برای سوپرجام نداریم. حقیقت این است اصلا زیرساخت مناسب برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین‌های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه