English

ملی پوش کشتی فرنگی امید:

هدف اصلی‌ام المپیک ۲۰۲۴ پاریس است

ملی پوش کشتی فرنگی امید گفت:هدف اصلی من هم المپیک ۲۰۲۴ پاریس است که انشالله با دعای خیر مردم بتوانم طلای المپیک را به دست آورم.

هدف اصلی‌ام المپیک ۲۰۲۴ پاریس است

به گزارش مرور نیوز، سید دانیال سهرابی قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان در اسپانیا اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم مقام نخست وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان را کسب کنم. مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و همه تیم ها با قدرت و برای کسب نتایج خوب به این رقابت ها قدم گذاشته بودند. دوماه پیش در مسابقات جوانان جهان مدال برنز را کسب کردم، اما با تلاش و تمرینات بسیار خوب توانستم در رقابت‌های امیدهای جهان با مدال طلا دل مردم را شاد کنم. 

وی در ادامه افزود: تازه در ابتدای راه هستم و نباید خودم را گم کنم. همیشه دوست داشتم مایه سربلندی کشورم باشم که انشاالله بتوانم در ادامه بیش از پیش روند خوب خودم را حفظ کنم و پرچم کشورم را در بالاترین سطح نگهدارم. هر ورزشکاری که پا در عرصه حرفه ای ورزش می گذارد آرزو دارد به المپیک برسد و مدال این مسابقات را کسب کند. هدف اصلی من هم المپیک ۲۰۲۴ پاریس است که انشالله با دعای خیر مردم بتوانم طلای المپیک را به دست آورم.

ملی پوش وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی امید درباره حریفان خود نیز گفت: حریفان خوبی در این مسابقات داشتم که کار را برایم سخت کرده بود، خدا را شکر توانستم با امتیازات بالا همه حریفانم را شکست دهم.کشتی گیران مجارستان‌،گرجستان و قرقیزستان از آمادگی بالایی برخوردار بودند، اما از آنها آماده تر بودم و شکست‌شان دادم تا مدال طلای امیدهای جهان برای من باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه