English

هفته هفتم لیگ برتر؛

پرسپولیس به نفع تراکتور کنار کشید

تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه ای از هفته هفتم لیگ برتر مقابل تراکتور به میدان می رود.

پرسپولیس به نفع تراکتور کنار کشید

به گزارش خبرگزاری موج، شاگردان یحیی گل محمدی امروز در تهران میزبان  تراکتور هستند.

گزارش لحظه ای این بازی به شرح زیر است:

هفته هفتم لیگ برتر ؛ ۱۴۰۱/۷/۱۰

 

ورزشگاه:آزادی

 

داور:موعود بنیادی‌فرد

 

 

کمک ها: محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و حسین زیاری

 

اخطار:

*پرسپولیس:علی نعمتی(۳)/ علیرضا بیرانوند(۶۶)

*تراکتور:بوالفضل رزاق پور(۵۷)/ هادی محمدی(۶۶)/ ریکاردو آلوز(۸۰)/ محمدرضا اخباری(۸۴)

 

اخراج

 

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی(وحید امیری،دقیقه ۶۰)، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی(مهدی عبدی دقیقه ۷۸)، میلاد سرلک( سیامک نعمتی دقیقه ۲+۹۰)، سعید صادقی، سروش رفیعی(محمد عمری ،دقیقه۶۰)،مهدی ترابی(هنانوف دقیقه ۲+۹۰) یورگن لوکادیا/ سرمربی:یحیی گل محمدی

 

ترکیب تیم فوتبال تراکتور:محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو(صفا هادی عبدالله، دقیقه 81)، مهدی هاشم‌نژاد(محمدمهدی قنبری ،دقیقه ۶۶) و محمد عبا‌س‌زاد/ سرمربی : قربان بردیف

بیشتر بخوانید

۱۱ بازیکن تراکتور آماده برای نبرد با پرسپولیس

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

گل گهر 1 - 2 استقلال؛ پیروزی در وقت اضافه

خبر خوش برای سرخپوشان؛ دو ملی پوش مقابل تراکتور به میدان می روند

 

شرح گل:

دقیقه 76(پرسپولیس0 - 1 تراکتور): پاس در عمق بازیکن تراکتور برای محمد عباس زاده این بازیکن را که در موقعیت مناسبی قرار داشت صاحب توپ کرد و این بازیکن به آسانی آن را به گل تبدیل کرد. مهاجم قائمشهری تراکتور که مچبند مشکی بر دست داشت پس از این گل شادی نکرد!

 

شرح بازی:

این بازی در حالی آغاز شد که تاخیر در برگزاری بازیکنان را از تب و تاب مسابقه انداخته بود و گزارشگر مسابقه با کنایه ای گفت به نظر می رسد بازیکنان یادشان رفته دروازه کجای زمین است!

پرسپولسی ها که بدون غایب به مصاف با تراکتور رفتند و پیش از بازی دو بازیکن مصدوم آنها به ترکیب رسیدند مانند تیم رقیب نمایش خوبی نداشتند و نیمه نخست با تساوی بدون گل و موقعیت حساس به پایان رسید.

نیمه دوم متفاوت از 45 دقیقه نخست بود و تیم ها چند موقعیت برای گلزنی داشتند که ابتدا تراکتور توانست از این موقعیت استفاده کند و تیمش را پیش اندازد. این برتری حفظ شد تا اینکه خطای بازیکن حریف در محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد، البته دلیل این تصمیم از تصاویر مشخص نبود اما اخباری، دروازه بان تراکتور به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض داشت.

در ادامه با تصمیم گل محمدی توپ در اختیار مهدی ترابی قرار گرفت تا این بازیکن ضربه پنالتی را بنوازد که خلاف انتظار ضربه این بازیکن را محمدرضا اخباری مهار کرد تا فرصت جبران برای پرسپولیس از دست برود. در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید.

با توجه به نتیجه کسب شده تراکتور ۱۱ امتیازی شد و به رده پنجم جدول آمد و در مقابل، پرسپولیس با تحمل این باختنیز از صدر جدول تکان نخورد.

حواشی:

* این بازی در حالی که قرار بود ساعت 17:30 دقیقه آغاز شود با 3 دقیقه تاخیر آغاز شد و پس از سوت شروع بازی به دلیل خاموش بودن نورافکن های ورزشگاه بازی متوقف شد.

* هر چند که خیابانی و مجری برنامه فوتبال برتر دلیل این اتفاق را نور کم ورزشگاه اعلام کردند اما باید دید این مهم حقیقت دارد یا نه.

*با توجه به تاخیری که متوجه این بازی شد، دیدار دو تیم ساعت 18 از دقیقه 2 از سر گرفته شد.

* در ابتدا قرار بود دیدار دو تیم ساعت 18:30 برگزار شود اما سازمان لیگ در تصمیم گیری جدید ساعت این دیدار را به 17:30 تغییر داد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی