English

هفته هفتم لیگ برتر؛

گل گهر ۱ - ۲ استقلال؛ پیروزی در وقت اضافه

تیم فوتبال استقلال در مسابقه ای از هفته هفتم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان به میدان می رود.

گل گهر 1 - 2 استقلال؛ پیروزی در وقت اضافه

به گزارش خبرگزاری موج، شاگردان ساپینتو امروز در سیرجان مهمان امیر قلعه نویی و تیمش هستند.

گزارش لحظه ای این بازی به شرح زیر است:

هفته هفتم لیگ برتر ؛ ۱۴۰۱/۷/۹

 

ورزشگاه:قاسم سلیمانی

 

داور: امیر عرب براقی 

 

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر ؛ داور چهارم: احمد محمدی 

 

اخطار:

*گل گهر:رضا شکاری(۶۰)/ علیرضا علیزاده (۷۷)/ علی اصغر عاشوری (۷۹)/ امین قاسمی نژاد(۲+۰)

*استقلال:رافائل سیلوا (۷۷)/ مهدی مهدی پور (۷۹)

 

اخراج: ساپینتو دقیقه ۹۴ از استقلال/ سعید الهویی دقیقه ۹۴ از گل گهر

 

ترکیب تیم فوتبال گل گهر:محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (۶۹- امین قاسمی نژاد)، مرتضی تبریزی (۴۶- نوید عاشوری)، مهدی تیکدری، شایان مصلح (۶۴- مهران درخشان مهر)، محمد خدا بنده لو (۶۴- امین پورعلی)، کی‌روش استنلی، اریک بایناما/ سرمربی: امیر قلعه نویی

 

ترکیب تیم فوتبال استقلال:سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (۷۱- سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، پیمان بابایی (۷۱- صالح حردانی) و مهدی قایدی (۶۱- رضا میرزایی)/ سرمربی: پاپینتو

بیشتر بخوانید:

برنامه پخش دیدارهای امروز لیگ برتر از شبکه های سیما اعلام شد

شرح گل:

دقیقه ۲۹ (گل گهر ۰ - ۱ استقلال): بایناما ،بازیکن گل گهر با لو دادن توپ سبب شد تا محبی با یک توپ ربایی ضد حمله ای را رقم بزند. پاس او برای بابایی و این بازیکن از سمت راست دوباره محبی را که جایگیری مناسبی داشت صاحب توپ کرد و اینگونه گل اول برای استقلال به ثمر رسید.

دقیقه ۵۴ (گل گهر ۱ - ۱ استقلال): تیکدری نژاد در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و سعی کرد تا توپ را به تور دروازه استقلال بچسباند اما دفع ناقص حسینی و تغییر جهت توپ سبب شد تا گل تساوی به ثمر برسد.

 

دقیقه ۴+۹۰ (گل گهر ۱ - ۲ استقلال): یامگا با قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی توپ را به دروازه محسن فروزان دوخت.

شرح بازی:

تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف گل گهر رفت که پیش از تعطیلات لیگ برتر دیدار خود مقابل نساجی را با نتیجه ای خوب پشت سر گذاشته بود و برای این بازی سیاوش یزدانی، علیرضا رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی، امید حامدی فر و محمدحسین زواری در اختیار نداشت.

نیمه نخست این دیدار با موقعیت های زیادی برای دو تیم همراه نبود اما این استقلالی ها بودند که توسط محمد محبی به گل رسیدند و با پیروزی راهی رختکن شدند.

نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست دنبال شد و پس از گذشت دقایقی شاگردان امیر قلعه نویی توانستند گل خورده خود را جبران کرده و به تساوی دست پیدا کنند. پس از آن نیز دو تیم کاری از پیش نبردند تا اینکه استقلال روی یکی از حملات خود در دقایق اضافه توانست بر اثر خطای امین قاسمی نژاد یک پنالتی به نفع خود بگیرد. تصمیم داور حواشی بسیاری را در پیش داشت و اعضای دو تیم در کنار زمین همهمه ای ایجاد کردند از این رو داور یک کارت قرمز به ساپینتو و کارت دیگری به مربی گل گهر سیرجان داد.

با نتیجه به دست آمده و پیروزی شاگردان ساپینتو، استقلالی ها ۱۴ امتیازی شدند و جای خود را در جدول رده بندی با گل گهر عوض کردند تا به این صورت آبی پوشان تهرانی در رده دوم و شاگردان قلعه نویی در جایگاه سوم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

جشنواره گل نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه