English

ساعی:

خواهرم تمایلی به سمت نایب رئیسی ندارد/ وزن‌های ورزشکاران در گذشته اشتباهی انتخاب شده بود

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: خواهرم کار‌های مربوط به نایب رئیسی انجام می‌دهد، اما او تمایلی به این سمت ندارد.

خواهرم تمایلی به سمت نایب رئیسی ندارد/ وزن‌های ورزشکاران در گذشته اشتباهی انتخاب شده بود

 

به گزارش خبرگزاری موج، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه خواهرش مهروز ساعی به عنوان نایب رئیس فدراسیون انتخاب شده است، اظهار کرد:  در حال حاضر کار‌های نایب رئیسی را خواهرم انجام می‌دهد و او گزینه ما برای این پست است، اما خودش تمایلی به این سمت ندارد و  می‌خواهد به مسائل فنی بپردازد.  

او افزود: وزارت ورزش و جوانان هم پیشنهاد داده بود که خواهرم مهروز نایب رئیس فدراسیون تکواندو شود، اما او به طور کلی این سمت را قبول نکرده است.  

ساعی درباره عملکرد بانوان تکواندو در مسابقات گرند پری  پاریس گفت: این مسابقات از المپیک هم سنگین‌تر است، اما ورزشکاران ما عملکرد خوبی داشتند. خدابنده لو و کیانی خوب بودند و کوثر اساسه هم اولین مسابقه اش در این رقابت‌ها بود و تجربه رقابت سنگین را نداشت.  

بیشتر بخوانید:

خواهر رئیس فدراسیون، نایبِ برادرش می‌شود

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: اساسه بازیکن  وزن منفی ۶۷ کیلوگرم نیست و امتیازات رنکینگش برای قبل بوده است. به هر حال ما قصد داریم در پایان سال میلادی وزن‌ها را جابه جا کنیم. اساسه  در مسابقات گرند پری وزنش  ۴، ۵ کیلوگرم از حریفان خود کمتر بود و او خیلی راحت می‌تواند در وزن پایین‌تر شرکت کند. به نظرم در گذشته وزن‌های ورزشکاران اشتباهی انتخاب شده بود.   البته ۲۵ درصد امتیازات با تغییر وزن ورزشکاران کاهش می‌یابد، اما این موضوع به نفعشان است.  

ساعی درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی تکواندو گفت: در جلسه کمیته فنی مقرر شد که بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و مینو مداح به عنوان سرمربی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان به کارشان ادامه بدهند. همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو  روز شنبه  ۲ مهرماه برگزار می‌شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی