English

اولتیماتوم پورتو به داوران برای حمایت از طارمی

نایب رئیس باشگاه پورتو ضمن حمایت قاطعانه از مهاجم ایرانی به داوران پرتغال هشدار جدی داد.

اولتیماتوم پورتو به داوران برای حمایت از طارمی

 

به گزارش خبرگزاری موج، در یکی از دیدار‌های هفته ششم لیگ فوتبال پرتغال تیم پورتو شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود یعنی دراگائو به مصاف تیم چاوز رفت و موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر صفر برنده از زمین خارج بشود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش بود و ۸۴ دقیقه بازی کرد. حاصل تلاش طارمی در این دیدار گلزنی در دقیقه ۳ و توپ ربایی و دادن پاس گل در دقیقه ۷۰ بود.

در پایان این مسابقه، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو به نشست خبری نرفت و به جای او «ویتور بایا» کاپیتان و ستاره سابق پورتو و تیم ملی پرتغال که در حال حاضر به عنوان نایب رئیس این باشگاه فعالیت می‌کند، مقابل خبرنگاران حاضر شد.

بایا در نشست خبری به دفاع کامل از مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پرداخت و تاکید کرد که با طارمی بد رفتاری شده است. او از مسئولان داوری فوتبال پرتغال درخواست کرد معیار‌های شفافی را برای اعلام پنالتی اعلام کنند و تحت تاثیر جوسازی‌ها علیه طارمی قرار نگیرند.

بایا در ابتدا با بیان اینکه از طرف هیئت مدیره پورتو در این نشست حاضر شده است، گفت: ما می‌خواهیم از بازیکنان خود که سرمایه ما نیز هستند دفاع کنیم. می‌خواهیم از مهدی طارمی دفاع کنیم. این وضعیتی است که بدتر شده و از روز چهارشنبه ابعاد بیشتری به خود گرفته است. 

وی افزود: ما می‌خواهیم نگاه بی طرفانه و صادقانه به طارمی داشته باشند و از فوتبال و بازیکنان محافظت کنند. می‌خواهیم از چیزی که در چند روز اخیر دیده‌ایم و در مورد آن صحبت شده است، به عنوان شرطی کردن داوران استفاده نکنند. ما می‌خواهیم دوگانگی معیار‌ها و استاندارد‌ها روشن بشود.

نایب رئیس باشگاه پورتو تاکید کرد: از شورای داوری هم درخواست می‌کنم تا این موضوعات مربوط به موضوع طارمی را توضیح دهد، آن‌ها باید به روشی دقیق و آموزشی توضیح دهند که چرا تصمیمات خاصی می‌گیرند. این یک هشدار است. با طارمی بد رفتار شده است و این چیزی است که ما و باشگاه پورتو را ناراحت و عصبانی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی