English

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

پیروزی گرایی و صعود علیزاده به یک چهارم نهایی

محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده مقابل حریفان خود در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به برتری رسیدند.

پیروزی گرایی و صعود علیزاده به یک چهارم نهایی

 

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی ۵ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور سوم با برنده دیدار میان جانی بور از فرانسه و کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان جاکوب بیلز از چک و ابراهیم غانم از فرانسه کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف تورپال بیسلطانوف از دانمارک می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه