English

پیش بینی روس ها از تقابل والیبالیست های ایران و برزیل

یک رسانه روسی پیش بینی کرد والیبال ایران این قدرت را دارد که در رقابتی تنگاتنک و شگفت انگیز نتیجه دیدار با برزیل را به ست پنجم بکشاند.

پیش بینی روس ها از تقابل والیبالیست های ایران و برزیل

 

به گزارش خبرگزاری موج، روس‌ها به دلیل حمله نظامی ارتش این کشور به اوکراین، میزبانی و شرکت در تمام رویداد‌های ورزش را از دست دادند.

حالا و در جریان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جهان یکی از رسانه‌های این کشور در گزارشی به انتقاد از عدم استقبال تماشاگران از مسابقات والیبال قهرمانی جهان در اسلوونی پرداخت. 

 رسانه روسی نوشت: چرا در حالی که برای برخی دیدار‌های مسابقات قهرمانی جهان، کمتر از ۱۰۰ نفر به سالن شهر لیوبلیانا می‌آیند، میزبانی چنین تورنمنت مهمی به اسلوونی سپرده شده است؟ اسلوونی با چنین استقبالی چه نیازی به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان داشت؟

در ادامه این گزارش آمده است: دیدار جذاب برزیل و کوبا که مسابقه افتتاحیه مسابقات بود، تنها ۳۵۰ بیننده را به سالن کشانده بود که نه برای فدراسیون بین‌المللی والیبال خوب است و نه برای تلویزیون.

این رسانه روسی با اشاره به دیدار پلی‌آف تیم‌های ایران و برزیل نوشت: برزیل بدون تردید پرافتخارترین تیم جهان است و ایرانی‌ها نیز، جنگجویان واقعی هستند. کسی از اینکه بازی دو تیم ایران و برزیل به ست پنجم کشیده شود، تعجب نمی‌کند.

دیدار دو تیم ایران و برزیل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در لهستان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه