English

با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

مدیرکل جدید حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد

وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی حسین شهرابی را به عنوان سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

مدیرکل جدید حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس سازمان حراست کل کشور و معاونین وزارت ورزش و جوانان مراسم تکریم مجید شهیدی مدیرکل سابق و معارفه حسین شهرابی سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از زحمات شهیدی اظهار کرد: نسبت به جایگاه حراست در ورزش دیدگاه مثبتی وجود دارد. ورزش سال‌هاست با کمک‌هاِ، فعالیت‌ها و جایگاه حراست آشنایی دارد. ما با همه وجود در مقاطع مختلف از ورود پیشگیرانه، تحلیل‌ها، هشدارها و مشورت‌های حوزه حراست که حقیقتا راهگشا بوده است استفاده کرده‌ایم.

دکتر سجادی با خوش‌آمد به حسین شهرابی سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان و ضمن بیان سابقه او در حراست و از جمله حراست مجموعه‌ها و بخش‌های ورزشی، برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سید حسین حجتی رییس سازمان حراست کل کشور نیز در این مراسم جابجایی افراد در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را به دوی امدادی تشبیه کرد و با تاکید بر برنامه‌محور بودن در پیشبرد امور گفت: امیدوارم با حضور مسئول جدید حراست وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ها و ایده‌های جدیدی اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، حسین شهرابی که به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده در آخرین سمت مدیرکل حفاظت فیزیکی صداوسیما را عهده‌دار بوده است. از سوابق شهرابی می‌توان به ریاست او در دفتر مرکزی حراست شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان، مدیرکلی حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و جوانان و نایب رییسی او در انجمن سپک‌تاکرا اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه