English

جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی برای ساپینتو

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود درباره رفتار ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام در هفته اول و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.

جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی برای ساپینتو

 

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات سرمربیان دو تیم لیگ برتری، رای خود را صادر کرد.

 در خصوص تخلف انتسابی جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از پایان بازی با تیم نفت آبادان در هفته اول و در کنفرانس خبری با توجه به مجموعه اوراق و محتویات پرونده، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شد.

وی مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ و ۹۳ این مقررات، به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده این رای قطعی و قابل اجراست.

گفتنی است در دیدار ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تخلفاتی از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در جریان بازی مبنی بر لگد زدن به برانکارد مسئولین هلال احمر رخ داد که این امر باعث ایجاد تشنج شده است.

ضمن تذکر به باشگاه ملوان به جهت مشخص نمودن جایگاه مناسب برای خدمتگذاران عرصه فوتبال، این حرکت سرمربی استقلال تخلف و مصداق رفتار غیر ورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مشمول مواد ۵۱ و ۶۴ مقررات انضباطی محسوب می‌شود.  لذا اعضای کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را طبق مواد ۹۳ و ۹۴ و به جهت عذرخواهی ایشان پس از بازی، به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به فوتبال و به مدت یک سال محکوم کرد و در صورتی که در مدت زمان تعلیق مرتکب هرگونه تخلف دیگری شود محرومیت تعلیقی وی به اجرا درخواهد آمد.

رای صادره در خصوص محرومیت تعلیقی قطعی و درخصوص جریمه تعیینی، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی