English

واعظ آشتیانی:

آقایان در کمیته بدوی فوتبال مصلحت اندیشی می کنند

نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال با انتقاد از روندی که بر جریان تایید صلاحیت ها حاکم است گفت: آقایان در کمیته بدوی فوتبال مصلحت اندیشی می کنند.

آقایان در کمیته بدوی فوتبال مصلحت اندیشی می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر رضا واعظ آشتیانی نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقاتی که طی هفته های اخیر توسط کمیته بدوی انتخابات رخ داده و حتی نفراتی مثل وی از فرایند انتخابات کنار گذاشته شده اند گفت: نمی دانم چرا تا امروز هیچ واکنشی از سوی کمیته اخلاق صورت نگرفته و این موضوع جای سوال دارد.

آشتیانی ادامه داد: شاید اگر بگویند اعتراض ما نسبت به آقای فلاحتی که حضور ایشان مصداق تعارض منافع است، تائید شود یعنی کل انتخابات با مشکل رو به رو است. اگر آن را رد کنند قضاوت آنها زیر سوال می رود و اعتبار کمیته اخلاق و قضاتش زیر سوال می رود. به نظر می رسد آنها در واقع باید بین بد و بدتر یک گزینه را را انتخاب کنند.

وی افزود: تاکید می کنم اگر بعد از انتخابات بخواهند علیه رئیسه کمیته بدوی رای صادر کنند یعنی تمام انتخابات فدراسیون مشکل دارد. من فکر می کنم سر چند راهی مانده اند. اگر هم بگویند اعتراض ما و امثال ما وارد نیست قضاوت آنها زیر سوال می رود. شاید علت این مساله که کمیته اخلاق تا الان چیزی اعلام نکرده این است که آنها نخواسته اند خللی در فرایند انتخابات به وجود بیاید در صورتی که پرونده روشن است و اصلا نیازی به تحقیق ندارد.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی همچنین گفت: اگر اسم اقدامات کمیته بدوی را جانبداری نگذاریم می شود گفت مصلحت اندیشی می شود اما مصلحت اندیشی به چه قیمتی؟ به این قیمت که حق زیر سوال برود؟ معنی مصلحت اندیشی این نیست که حق کسی تضییع شود. مصلحت اندیشی یعنی اتفاق خاصی رخ ندهد که حق و عدالت زیر سوال برود. برخی اینگونه تعبیر می کنند که مصلحت اندیشی کردن یعنی منافع فرد یا گروهی تامین شود فارغ از اینکه کسی استیفای حق داشته باشد.

وی در خصوص شایعاتی که هر روز در رسانه ها پیرامون تعلیق فوتبال و تهدید به این موضوع مطرح می شود گفت: اینها همه بهانه ای می شود برای مصلحت اندیشی. موضوعاتی را وسیله رفتن به سمت مصلحت اندیشی می کنند. در هر موضوعی فرایند سالم مهم است و باید به این موضوعات توجه کرد.با توجه به اینکه گفته اند پرونده ما کسری مدارک داشته اما افکار عمومی متوجه شدند که ما چه گفتیم و حق با چه کسی بود. البته ما حتی موضوعی را که از ابتدا قبول نداشتیم را قبول کردیم ولی به شکایت ما که باید رسیدگی شود. این نمی شود که همه جا ما را بازنده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه