English

گل‌ محمدی:

باید بتوانیم از امتیاز میزبانی در بازی مقابل با فولاد استفاده کنیم

سرمربی پرسپولیس درباره بازی بعدی با فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت آماده شویم برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست. باید از امتیاز میزبانی بتوانیم استفاده کنیم.

باید بتوانیم از امتیاز میزبانی در بازی مقابل با فولاد استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌ محمدی درباره بازی با ذوب‌ آهن در هفته نخست لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

او ادامه داد: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشان را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صد درصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ۱۰ نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

گل‌محمدی درباره بازی بعدی با فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت آماده شویم برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست. باید از امتیاز میزبانی بتوانیم استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب یورگن لوکادیا هم گفت: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ای که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه