English

درخشش کریم بنزما با پیراهن رئال/ بنزما دومین گلزن تاریخ رئال شد

مهاجم فرانسوی رئال مادرید با گلزنی در دیدار سوپر جام برابر فرانکفورت با پشت سرگذاشتن رائول گونزالس به دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.

درخشش کریم بنزما با پیراهن رئال/ بنزما دومین گلزن تاریخ رئال شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بلیچر ریپورت، درخشش کریم بنزما با پیراهن رئال مادرید همچنان ادامه دارد و این بازیکن نشان می دهد که در بهترین دوران خود به سر می برد.

در دیدار سوپر جام اروپا که بین دو تیم رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت برگزار شد این رئال بود که توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

کریم بنزما در این بازی هم درخشید و توانست گل دوم رئال را به ثمر رساند تا در قهرمانی تیمش نقش داشته باشد.

بنزما با گلزنی در این بازی به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. این مهاجم فرانسوی شمار گل های خود را با پیراهن رئال به عدد ۳۲۴ رساند.

پیش از این رائول گونزالس با زدن ۳۲۳ گل دومین گلزن برتر تاریخ رئال بود که بنزما با گلزنی در دیدار برابر سوپر جام رکورد اسطوره رئال را شکست.

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید کریستیانو رونالدو است. این فوق ستاره پرتغالی در ۹ سال حضورش در رئال توانست ۴۵۰ گل به ثمر رساند و بسیار بعید است که بازیکن دیگری بتواند این رکورد را پشت سرگذارد.

بنزما در فصلی که گذشت عملکردی خیره کننده با پیراهن رئال مادرید داشت. او هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان  اروپا عنوان آقای گلی را به دست آورد تا بیشترین نقش را در قهرمانی رئالی ها در این دو رقابت بزرگ داشته باشد.

او با این نمایش خیره کننده بیشترین شانس را برای کسب توپ طلا دارد و به نظر می رسد که از هم اکنون باید او را برنده این جایزه بزرگ دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی