English

فدراسیون جهانی ژیمناستیک

احتمال دارد فدراسیون ژیمناستیک کشورمان تعلیق شود

فدراسیون جهانی ژیمناستیک، طی نامه‌ای اعلام کرد که احتمال دارد فدراسیون ژیمناستیک کشورمان تعلیق شود.

احتمال دارد فدراسیون ژیمناستیک کشورمان تعلیق شود

به گزارش خبرگزاری موج، پس از پایان دوره چهارساله ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک قرار بود انتخابات این فدراسیون در تیرماه سال گذشته برگزار شود، اما پس از گذشت یک سال از موعد مقرر تاکنون انتخابات این فدراسیون برگزار نشده است و حتی ۲ نفر نیز سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفته اند.

فدراسیون جهانی ژیمناستیک در نامه به فدراسیون ژیمناستیک کشورمان نوشت:در آخرین دیدار وزیر ورزش و  جوانان کمیته ملی المپیک ایران در لوزان سوئیس مشخص شده بود که هر چه سریع‌تر قرار است انتخاباتی دموکراتیک بر اساس اساسنامه جمهوری اسلامی ایران که به تصویب فدراسیون بین‌المللی رسیده است، برگزار شود. اما تا امروز هیچ خبری در این زمینه دریافت نکرده‌ایم. در صورت بروز اختلافات داخلی، فدراسیون ژیمناستیک می‌تواند توسط کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون جهانی ژیمناستیک تعلیق شود.

زهره مرزوقی که از طرف وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شده بود نامه‌ای جهت معرفی خودش به فدراسیون جهانی ارسال کرده بود، اما فدراسیون جهانی این موضوع را نپذیرفت و اعلام کرد باید انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک کشورمان هر چه سریع‌تر برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه