English

مدال نقره سام دلیری در کشتی فرنگی تورنمنت لهستان

علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال نقره تورنمنت لهستان شد.

مدال نقره سام دلیری در کشتی فرنگی تورنمنت لهستان

 

به گزارش خبرگزاری موج، در مسابقات ۴ وزن نخست جام پیتلاسینسکی در ورشو پایتخت لهستان، مصطفی رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم و علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم برای تیم منتخب کشتی فرنگی ابران به میدان رفتند که علی اصغر سام دلیری به مدال نقره دست یافت و رضایی حذف شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

رده بندی نفرات برتر ۴ وزن نخست:

۵۵ کیلوگرم: ۱- یو شیوتانی (ژاپن) ۲- جیاهو لیو (چین) ۳- اولان مورتابک اولو (قرقیزستان) و رادیک مکرتچیان (ارمنستان)

۶۰ کیلوگرم: ۱- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۲- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۳- هودنگ تانگ (چین) و لیگیو کائو (چین) ... ۹- مصطفی رضایی (ایران)

۶۳ کیلوگرم: ۱- تینار شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- علی اصغر سام دلیری (ایران) ۳- نیکولای ویچف (بلغارستان) و رضوان آرنوات (رومانی)

۶۷ کیلوگرم: ۱- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) ۲- کیوتارو سوگابه (ژاپن) ۳- هوسیوتو (چین) و مت نمس (صربستان)

در مسابقات ۶ وزن دوم نیز که از بعد از ظهر امروز آغاز می شود، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان می روند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی