English

«رامین رضاییان» جواب آزمون را داد؛

دعواهای مجازی تیم ملی پایان ندارد

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار یک استوری در اینستاگرام، جواب حرف‌های جنجالی سردار آزمون را داد.

دعواهای مجازی تیم ملی پایان ندارد

 

به گزارش خبرگزاری موج، سردار آزمون چند روز پیش در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنی که دو مربی اخیر تیم ملی تو را دعوت نکرده‌اند و فقط زمان کارلوس کی‌روش بازی می‌کرد، فکر می‌کند از لحاظ فنی از همه بهتر است. باید با خودت روراست باشی و با خودت کنار بیایی که افت کردی. از همه جا بیرونت می‌کنند. باعث افتخار من است که برای تیم ملی بجنگیم. در دوره کی‌روش که برای جام جهانی برزیل خط خوردم گفتم حق من نبود بروم. ۱۸-۱۷ سالم بود و بد بازی کردم. با گریه آن مصاحبه را کردم. گفتم باید تلاش کنم. نمی‌گویم مثل من باشید اما با خودتان روراست باشید و ادا بازی درنیاورید. اینکه پست اینستاگرامی از بدن خود بگذارید به درد نمی خورد. اگر مرد هستید خودتان را نشان بدهید و به تیم ملی کمک کنید. هر سرمربی باشد در جام جهانی وظیفه دارم برای تیم ملی بازی کنم.

بیشتر رسانه‌ها مخاطب این گفته‌های آزمون را رامین رضاییان داستند و همین موضوع باعث شد تا این مدافع نیز جواب آزمون را با انتشار یک استوری بدهد. او در این استوری فیلم دویدن خود را در دوحه قطر به اشتراک گذاشته بود و در آن نوشت: هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی.

رامین رضاییان

رضاییان همچنین یک آمار از بهترین گلزنان ایرانی در ۱۰ سال اخیر لیگ قطر به اشتراک گذاشت که در آن نشان می‌داد او با ۲۴ گل بهترین آمار را در بین بازیکنان ایرانی دارد.

رامین رضاییان

به نظر می‌رسد حرف‌های جنجالی آزمون باعث شده تا این دو بازیکن ایرانی یک دعوای جدید در فضای مجازی راه‌اندازی کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه