English

تلاش ۲ نماینده ایران برای گرفتن کرسی در فدراسیون جهانی وزنه برداری

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری امروز در بخش کمیسیون‌ها و کمیته‌ها برگزار می‌شود و قریشی و بیرانوند نمایندگان ایران در این بخش نامزد شده اند.

تلاش ۲ نماینده ایران برای گرفتن کرسی در فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش خبرگزاری موج، انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری امروز در بخش کمیسیون‌ها و کمیته‌ها برگزار می‌شود و علیرضا قریشی و محسن بیرانوند ۲ نماینده وزنه برداری کشورمان برای عضویت در کمیته‌های فنی و مربیان نامزد شده اند. دیروز علی مرادی رئیس سابق فدرسیون وزنه برداری کشورمان که برای حضور در فدراسیون جهانی در پست‌های ریاست، دبیرکلی، نایب رئیسی و عضویت در هیئت اجرایی نامزد شده بود، در هیچ کدام از پست‌ها موفق به کسب رای لازم نشد.

علی مرادی برای این ۴ پست با نمایندگان کشور‌های ایتالیا و پرو به رقابت پرداخت که در پایان جوزه کارلوس گونزالس از پرو به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد. همچنین برای ۵ پست نایب رئیس فدراسیون جهانی، اورسلا پاپاندرئا از آمریکا (نایب رئیس اول)، پترو کول از جمهوری چک، دوریس تراویزو از ونزوئلا، پیروس دیماس از یونان، آتیلا آدامفی از مجارستان رای آوردند. مرادی با وجود اینکه در این بخش نامزد شده بود، اما رای نیاورد.

همچنین انتخابات ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری دیشب با حضور نمایندگان ۱۱۹ کشور به صورت حضوری و ۲۳ کشور به صورت آنلاین در آلبانی برگزار شد و در پایان محمد جلود از عراق به عنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد. جلود پیش از این دبیر کل فدراسیون جهانی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی