English

تکواندو قهرمانی آسیا؛

صعود حسینی و حاج موسایی به دیدار نهایی

روز دوم از رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی آغاز شد.

صعود حسینی و حاج موسایی به دیدار نهایی

به گزارش خبرگزاری موج، روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا به مبارزه تکواندوکاران اوزان ۵۸- و ۷۴- کیلوگرم مردان، ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم زنان اختصاص دارد که هر دو نماینده تیم مردان کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست «مارک خلیفه» از لبنان را در دو راند و با نتایج ۱۲ بر صفر و ۸ بر ۳ شکست داد و در ادامه «هارون خان» از پاکستان را با نتایج ۱۳ بر ۳ بر ۱۲ بر ۸ طی دو راند شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. حاج موسایی در این مرحله به دیدار «اسرایلوف» نماینده ازبکستان رفت و با برتری در دو راند و با نتایج ۸ بر۷ و ۴بر۲ به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف «بائه سئو» از کره جنوبی خواهد رفت.

میرهاشم حسینی نیز در وزن ۷۴- کیلوگرم پس از یک دور استراحت «سیویانگ» از چین را با نتایج ۲۱ بر ۱۰ و ۱۳ بر ۷ در دو راند شکست داد و در ادامه برابر «یانگ لای» از ویتنام در دو راند متوالی به پیروزی دست یافت و راهی مرخله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله نیز در دو راند متوالی «هائوهونگ» از تایلند را شکست داد و به مبارزه پایانی رسید.

این رقابت ها از روز جمعه سوم با حضور تکواندوکارانی تیرماه در کره جنوبی آغاز شده است و تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی